Dat is logisch, de uren die jouw webshopontwikkelaar kwijt is die rekent hij gewoon door aan jou. Zo werkt het. Als dat als verrassing komt dan heb je van te voren ofwel niet goed onderzoek gedaan naar de software die gebruikt wordt en/of waarschijnlijk van te voren niet goed in kaart gebracht wat voor functies je allemaal zou willen. Als je vooraf niet goed inventariseert wat je wilt en nodig hebt, dan is dat een garantie dat je achteraf met onverwachte kosten opgezadeld wordt.ook hier kreeg ik een email voor terug dat dit bijbetalen is
Zeer waarschijnlijk niet, tenzij je dus vooraf duidelijk afgesproken hebt welke functies er allemaal aanwezig moeten zijn en dat dat alles voor een vaste prijs geleverd zou moeten worden. Gezien je dat niet meldt in jouw bericht zul je in dat geval de 11 uurtjes moeten betalen als je die functies zou willen hebben.word ik hier belazerd en kan ik eisen dat ze dit toch moeten doen zonder dat ik hiervoor wil bijbetalen?
Word een e-commerce entrepeneur met Lightspeed eCommerce (voorheen SEOshop). Dé aanbieder van professionele webshops voor het MKB. Bij deze SaaS-software hoef je nooit te betalen voor updates. Ook het inhuren van dure programmeurs is niet nodig. Toch voelt elke webshop als maatwerk. Kies uit aanpasbare responsive templates en meer dan 150 koppelingen. Sluit je aan bij meer dan 10.000 ondernemers. Probeer Lightspeed eCommerce nu 14 dagen gratis en vrijblijvend.