Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

lightspeed ecommerce
lightspeed ecommerce
 
Aleckst
Berichten: 5
Lid geworden op: 13 mei 2020

Design

13 mei 2020

Hallo allemaal,

Ik ben op het moment bezig met het op zetten van een website.
De site verkoopt draagbare koffiezetapparaten. Voor als je op reis, kamperen etc.
Rond deze site (vooral op de homepagina) probeer ik een luxe indruk te geven.
Mijn vraag aan jullie is als volgt: Krijgen jullie dit luxe-goed gevoel op mijn website?
Zo nee wat zou ik kunnen doen om dit te veranderen?
Mocht je nou nog andere tips voor mijn website hebben dan zijn die natuurlijk ook altijd welkom!

De website is https://portoffee.com

Mvg

Alec Kleine Staarman
 
BertB
Berichten: 933
Lid geworden op: 09 maart 2012
Locatie: Callantsoog
Contacteer:

Re: Design

14 mei 2020

De grootste hindernis van koffiezetten tijdens kamperen is het verkrijgen van kokend water. Omdat uw apparaat daarin niet voorziet, zie ik de meerwaarde t.o.v. een klein potje premium oploskoffie van een paar euro niet zo. Dat is geen antwoord op de vraag, maar ik krijg bij dit gadget niet echt een "luxe" gevoel.
 
Aleckst
Berichten: 5
Lid geworden op: 13 mei 2020

Re: Design

14 mei 2020

De grootste hindernis van koffiezetten tijdens kamperen is het verkrijgen van kokend water. Omdat uw apparaat daarin niet voorziet, zie ik de meerwaarde t.o.v. een klein potje premium oploskoffie van een paar euro niet zo. Dat is geen antwoord op de vraag, maar ik krijg bij dit gadget niet echt een "luxe" gevoel.
Bedankt voor je commentaar.
Ik ga er werk van maken!
 
chocoladeverkopers
Berichten: 129
Lid geworden op: 27 januari 2015
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Design

14 mei 2020

Geen luxe gevoel... 

+ plaatjes, zien er mooiuit en op voorpagina goed gebruikt

- teksten veelal matig tot slecht (het apparaat is speciaal omdat het een na druk op de knop het water mengt en dan 'sterke koffie smaak' produceert? dat mag ik hopen van een koffie apparaat.., ook heel wat pagina's en termen in engels (reviews, product description) of slecht/letterij vertaald. op privacy pagina (engels) staan ook nog dingen niet ingevuld 'insert here'. en nog rare dingen als ''We zitten in het midden van een geweldige verkoop voor de Portoffee Pro!' (wat?)... enne 'We begrijpen dat wanneer u gaat kamperen of reizen en u geen papieren filters meer heeft, dat kan een echte pijn in de rug zijn. '  (huh, wat? vertaald van engelse 'pain in the ass' ? ) 
 teveel uitroeptekens en totaal niet aansprekende oproep tot kopen ('we bieden een tijdelijke sale aan, bestel nu voor het voorbij is! ) 
- onduidelijk, de handleiding heeft het over een capsule, de productpagina over gemalen koffie of thee. 
- teksten ondanks kopjes ook niet duidelijk, klein voorbeeld: we hebben ook een handleiding wordt gezegd, maar daar geen linkje... plus weer taalfouten (handleiding dat ipv handleiding die)

Ben maar liever eerlijk, heb dus geen goede eerste indruk. Ik zou zelf echt even terug naar de basis gaan en samen met anderen in je omgeving* kijken wat is er goed wat kan er beter. En echt zorgen dat je website uitstraalt wat je zelf wil bereiken. En ook af is, dus geen engelse termen of letterlijk vertaald. Mensen lezen amper maar het moet wel kloppen, want als er gekke dingen staan vallen mensen daar wél over. (*Wel zorgen dat het mensen zijn die kritiek kunnen geven, want aan familie die het allemaal geweldig vind heb je weinig)

Tenslotte... je zegt een luxe gevoel willen uitstralen. Waarom eigenlijk? Omdat je verwacht dat luxe-shoppers dit willen?  Heb je enig idee wat je doelgroep is? Je noemt 'reizigers' maar gaan mensen die kamperen op fietsvakantie dit kopen? Mensen die vliegen en in een hotel gaan? Mensen met caravan of camper? Of allemaal? En waarom past daar luxe bij? Omdat het een relatief duur apparaat is?
Advertentie

Word een e-commerce entrepeneur met Lightspeed eCommerce (voorheen SEOshop). Dé aanbieder van professionele webshops voor het MKB. Bij deze SaaS-software hoef je nooit te betalen voor updates. Ook het inhuren van dure programmeurs is niet nodig. Toch voelt elke webshop als maatwerk. Kies uit aanpasbare responsive templates en meer dan 150 koppelingen. Sluit je aan bij meer dan 10.000 ondernemers. Probeer Lightspeed eCommerce nu 14 dagen gratis en vrijblijvend.

 
Aleckst
Berichten: 5
Lid geworden op: 13 mei 2020

Re: Design

14 mei 2020

Geen luxe gevoel... 

+ plaatjes, zien er mooiuit en op voorpagina goed gebruikt

- teksten veelal matig tot slecht (het apparaat is speciaal omdat het een na druk op de knop het water mengt en dan 'sterke koffie smaak' produceert? dat mag ik hopen van een koffie apparaat.., ook heel wat pagina's en termen in engels (reviews, product description) of slecht/letterij vertaald. op privacy pagina (engels) staan ook nog dingen niet ingevuld 'insert here'. en nog rare dingen als ''We zitten in het midden van een geweldige verkoop voor de Portoffee Pro!' (wat?)... enne 'We begrijpen dat wanneer u gaat kamperen of reizen en u geen papieren filters meer heeft, dat kan een echte pijn in de rug zijn. '  (huh, wat? vertaald van engelse 'pain in the ass' ? ) 
 teveel uitroeptekens en totaal niet aansprekende oproep tot kopen ('we bieden een tijdelijke sale aan, bestel nu voor het voorbij is! ) 
- onduidelijk, de handleiding heeft het over een capsule, de productpagina over gemalen koffie of thee. 
- teksten ondanks kopjes ook niet duidelijk, klein voorbeeld: we hebben ook een handleiding wordt gezegd, maar daar geen linkje... plus weer taalfouten (handleiding dat ipv handleiding die)

Ben maar liever eerlijk, heb dus geen goede eerste indruk. Ik zou zelf echt even terug naar de basis gaan en samen met anderen in je omgeving* kijken wat is er goed wat kan er beter. En echt zorgen dat je website uitstraalt wat je zelf wil bereiken. En ook af is, dus geen engelse termen of letterlijk vertaald. Mensen lezen amper maar het moet wel kloppen, want als er gekke dingen staan vallen mensen daar wél over. (*Wel zorgen dat het mensen zijn die kritiek kunnen geven, want aan familie die het allemaal geweldig vind heb je weinig)

Tenslotte... je zegt een luxe gevoel willen uitstralen. Waarom eigenlijk? Omdat je verwacht dat luxe-shoppers dit willen?  Heb je enig idee wat je doelgroep is? Je noemt 'reizigers' maar gaan mensen die kamperen op fietsvakantie dit kopen? Mensen die vliegen en in een hotel gaan? Mensen met caravan of camper? Of allemaal? En waarom past daar luxe bij? Omdat het een relatief duur apparaat is?
Bedankt voor je opbouwende kritiek.
Ik ga mijn best doen om alles wat je hebt voorgesteld toe te passen.
En door jou ben ik me ook zeker meer gaan afvragen, wil ik dat luxe gevoel wel uitstralen?
Ik denk dat ik in plaats geen luxe uitstraling wil geven, maar een professionele uitstraling.
Nogmaals bedankt!
 
Teun
Berichten: 7
Lid geworden op: 06 april 2020

Re: Design

15 mei 2020

Leuk product, maar ik vraag mij vooral af waarom je de reguliere koopknop zo verstopt hebt. Een grote "Koop met G Pay" knop, wat in Nederland haast niet gebruikt wordt, en daaronder in het klein "Meer betalingsopties". 

Ik zou heel groot een "Koop nu" knop plaatsen, zodat je in het reguliere bestelproces van Shopify komt, waar je vervolgens ook iDeal toe kunt voegen. Verder mis ik ook wel echte gebruiksfoto's, in plaats van de gephotoshopte foto's in de blog. 
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht