ALLEeetkamerstoelen.nl, graag jullie feedback

1
Beste webshoppers,

Sinds 2 maanden staat onze eerste webshop online; http://www.ALLEeetkamerstoelen.nl. Zoals de naam doet vermoeden, een webshop voor allerlei soorten eetkamerstoelen. Webshop is gemaakt in Magento.

We hebben vooral veel zitten stoeien met het design en de usability van de website. Bijvoorbeeld met de selectie / filterprocessen.

Dus we zijn heel benieuwd naar jullie feedback, alles is welkom!

Mvg,

Johan
ALLEeetkamerstoelen.nl, de webshop voor eetkamerstoelen

Re: ALLEeetkamerstoelen.nl, graag jullie feedback

2
Hoi Johan,
schrijf je de teksten bij de producten zelf? Bijvoorbeeld bij stoel consilium, een beetje kenner weet dat dit geen uniek ontwerp is, ik zou dit dan ook niet in de tekst zetten.
en waarom kan ik de stoelen niet per stuk bestellen, maar alleen per even aantal?
De filters werken bij mij nog niet helemaal en zie dat je bij de producten nog veel teksten moet aanvullen.
Verder oogt je webshop rustig, wat ik een pluspunt vind.
http://www.balkonafscheiding.nl
Alles voor op je balkon

Re: ALLEeetkamerstoelen.nl, graag jullie feedback

3
Je kunt filteren wat je wilt, maar je filters kunnen niet verhullen dat je een derderangs assortiment voert.

Vooral het “alle eetkamerstoelen” is ronduit misleidend: je voert geen enkel A-merk. Niks “alle”. Je hebt zelfs geen B-merk dat erbij in de buurt komt.

Je assortiment eindigt bij tot € 300. Goede eetkamerstoelen beginnen bij vanaf € 400.

Jokkebrok. Ik vrees dat je het al snel zult afleggen tegen de C-kwaliteit van IKEA. Bij IKEA weet je in elk geval nog dat je (geen) waar voor je (geen) geld hebt.

Re: ALLEeetkamerstoelen.nl, graag jullie feedback

4
balkonafscheiding.nl schreef:Hoi Johan,
schrijf je de teksten bij de producten zelf? Bijvoorbeeld bij stoel consilium, een beetje kenner weet dat dit geen uniek ontwerp is, ik zou dit dan ook niet in de tekst zetten.
en waarom kan ik de stoelen niet per stuk bestellen, maar alleen per even aantal?
De filters werken bij mij nog niet helemaal en zie dat je bij de producten nog veel teksten moet aanvullen.
Verder oogt je webshop rustig, wat ik een pluspunt vind.
De bestelbare sets verschillen per product, soms per 1, vaak per 2 en soms anders.
Zoals gezegd zijn we nog niet zo lang live dus, zaken als de filters en vullen van teksten wordt idd nog aan gewerkt. Dank voor je feedback!
ALLEeetkamerstoelen.nl, de webshop voor eetkamerstoelen
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: ALLEeetkamerstoelen.nl, graag jullie feedback

5
Ward schreef:Je kunt filteren wat je wilt, maar je filters kunnen niet verhullen dat je een derderangs assortiment voert.

Vooral het “alle eetkamerstoelen” is ronduit misleidend: je voert geen enkel A-merk. Niks “alle”. Je hebt zelfs geen B-merk dat erbij in de buurt komt.

Je assortiment eindigt bij tot € 300. Goede eetkamerstoelen beginnen bij vanaf € 400.

Jokkebrok. Ik vrees dat je het al snel zult afleggen tegen de C-kwaliteit van IKEA. Bij IKEA weet je in elk geval nog dat je (geen) waar voor je (geen) geld hebt.
Hoi Ward,
We hebben nu al een vrij breed assortiment, maar zoals aangegeven zijn we net gestart. Doel is alle soorten eetkamerstoelen dus ook stoelen in het duurdere segment, er moeten nog een hoop stoelen geplaatst worden en dit zal alleen maar blijven groeien.

Wat betreft jouw mening over het feit dat een goede eetkamerstoel pas vanaf 400 euro begint vind ik erg bekrompen en kort door de bocht. Dat jij kennelijk wat te besteden hebt vind ik fijn voor je, maar het grootste deel van de Nederlandse huishoudens (zeker in deze tijd) heeft geen 2000 euro over voor een set stoelen... Neemt niet weg dat wij ook dit segment spoedig zullen aanbieden op de website.
ALLEeetkamerstoelen.nl, de webshop voor eetkamerstoelen

Re: ALLEeetkamerstoelen.nl, graag jullie feedback

6
alle-eetkamerstoelen schreef:Wat betreft jouw mening over het feit dat een goede eetkamerstoel pas vanaf 400 euro begint vind ik erg bekrompen en kort door de bocht. Dat jij kennelijk wat te besteden hebt vind ik fijn voor je, maar het grootste deel van de Nederlandse huishoudens (zeker in deze tijd) heeft geen 2000 euro over voor een set stoelen... Neemt niet weg dat wij ook dit segment spoedig zullen aanbieden op de website.
Waarom op de persoon spelen?

Je vraagt om feedback voor je webwinkel. Dan is de constatering dat je propositie "alle eetkamerstoelen" niet deugt gewoon juist. Dat is een feit, geen mening.

Re: ALLEeetkamerstoelen.nl, graag jullie feedback

8
alle-eetkamerstoelen schreef: De bestelbare sets verschillen per product, soms per 1, vaak per 2 en soms anders.
Zoals gezegd zijn we nog niet zo lang live dus, zaken als de filters en vullen van teksten wordt idd nog aan gewerkt. Dank voor je feedback!
Geef dit per product dan duidelijk aan. Ik ga er van uit dat als ik een product toevoeg aan het winkelmandje, dit er een is. Ik snapte niet waarom het er steeds 2 werden, maar later zag waar het aan lag.
http://www.balkonafscheiding.nl
Alles voor op je balkon

Re: ALLEeetkamerstoelen.nl, graag jullie feedback

9
Aan de kwaliteit van de meeste eetkamerstoelen mankeert nogal wat hoor.
En € 400,= per stoel is pas het prille begin van goede eetkamerstoel.
De kwaliteit is echt ver te zoeken bij veel eetkamerstoelen. Helaas ook bij de duurdere modellen.
En ik kan het weten, hahaha :P

Dus veel succes met zoeken naar goede eetkamerstoelen :lol: .

Groet,
Roberto
ArtiDecor voor elk interieur.
Ambacht met stijl.

http://www.artidecor.com

Re: ALLEeetkamerstoelen.nl, graag jullie feedback

10
Echt no way dat ik 400 euro zou gaan spenderen aan een *pieping* stoel :lol: Noem me gierig maar ik heb nog steeds het bankstel van de Leen Bakker van 700 euro die ik nu denk ik 13 jaar heb. Hij is nu wel aan vervanging toe hoor maar gewoon een prima bankstel. Ik ken mensen die nu al aan het 3e bankstel toe zijn van >2000 euro....

En hoeveel materiaal zit er nou eigenlijk in een stoel? En hoeveel werk is het om er 1 in elkaar te zetten? Naar mijn idee betaal je voor het merkje als je meer dan 150 euro per stoel betaald. Tenzij het een hele luxe stoel is natuurlijk met echte tijgervel bekleding maar ik bedoel nu gewoon een basic stoel waar je op kan zitten....
De leukste dierenbeeldjes bij [url=http://www.hetvaraantje.nl]Webwinkel het Varaantje[/url]