Re: [www.ikwilzitzakken.nl] Graag eerlijke feedback!

2
Site werkt voor mijn doen vrij traag.

check dit ook even:

Code: Selecteer alles

De kosten voor de retourzending zijn voor eigen rekening (met uitzondering bij gebreken). Bij annulering en retournering van je bestelling, nadat deze is verzonden, zijn wij genoodzaakt €4,95 verzendkosten in rekening te brengen.
Je moet sinds juni dit jaar volgens eu wet ook aangeven wat de voor de klant te verwachten kosten zijn als hij de zending zelf retour stuurt. doe je dit niet kunnen die kosten voor jou rekening komen.

annuleren en retour sturen is onderdeel van het herroepingsrecht. De kosten voor het terugsturen zijn voor de klant. Jij moet echter wel de kosten die je gemaakt hebt voor het versturen terugstorten.

Lees je eigen voorwaarden na:
heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd.

Re: [www.ikwilzitzakken.nl] Graag eerlijke feedback!

3
Op het eerste gezicht een mooie site. Zo te zien moet je voor zo'n niche enorm veel concurrentie voor je dulden op Google, wat het moeilijk maakt om verkeer binnen te halen in de organische zoekresultaten.

Om dat wat te helpen zou je is naar je in-site SEO kunnen kijken. Je homepage meta description is "Zitzak kopen van topmerken? | Scherpe prijzen! | Snel en gratis bij je thuisbezorgd! | 14 dagen zichttermijn | Veilig betalen via iDeal". Hier zou je bijvoorbeeld ook wat populaire merknamen van zitzakken in kunnen verwerken waar vaak op gezocht wordt. Je homepage meta keywords zijn leeg. En in de meta descriptions en H1-tags van veel product pagina's komt het woord zitzak niet voor.

Is de tijd van fatboy over btw? :roll:

Succes!
Vintagious.nl - Vintage in een modern jasje
RetroNintendoKopen.nl - Video Game Nostalgie

Re: [www.ikwilzitzakken.nl] Graag eerlijke feedback!

4
timgvandijk schreef:Op het eerste gezicht een mooie site. Zo te zien moet je voor zo'n niche enorm veel concurrentie voor je dulden op Google, wat het moeilijk maakt om verkeer binnen te halen in de organische zoekresultaten.

Succes!
Ik sluit me bij het commentaar van timgvandijk aan. Hier valt inderdaad nog winst te halen. <title>Zitzak kopen? | ikwilzitzakken.nl | Scherpe prijzen!</title>
<meta name="author" content="ikwilzitzakken.nl" />
<meta name="copyright" content="" />
<meta name="description" content="Zitzak kopen van topmerken? | Scherpe prijzen! | Snel en gratis bij je thuisbezorgd! | 14 dagen zichttermijn | Veilig betalen via iDeal" />

Wellicht wil je op productpagina's nog social media sharing implementeren? Net onder het winkelwagentje zou een prima plek zijn.

Snelle levering 1-5 dagen? Ruim begrip, als webshopper wil ik graag precies weten wanneer ik mijn bestelling in ontvangst kan nemen. Zo kan ik plannen voor bijvoorbeeld het geven van een kado etc.

Zie dat je ook gebruik maakt van Google+ Idee om hiervan ook een button naast FB en TWT te plaatsen.

Ik kan me voorstellen dat een deel van je doelgroep uit vrouwen bestaat, deze groep maakt veel gebruik van Pinterest. Het product leent zich hier uitstekend voor.

Voor het overige, nette en verzorgde website.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: [www.ikwilzitzakken.nl] Graag eerlijke feedback!

5
Bedankt allemaal voor de feedback.

bbob: We gaan dit meenemen en aanpassen waar nodig, dankje!

timgvandijk: Helaas worden we nog niet echt goed gevonden in Google inderdaad, we gaan je bruikbare tips zeker toepassen. Meta keywords is toch verleden tijd? Ik heb gelezen op verschillende fora, maar het valt me erg op dat er op SEO gebied veel tegenstrijdigheden worden verkondigd. De tijd van Fatboy is niet over, wij verkopen het alleen niet, zij willen niet tussen andere zitzak-merken verkocht worden.

4ecommerce: Een social media sharing implementatie heb ik over nagedacht, maar wil de focus houden op de winkel en ze niet naar FB oid sturen, kans is dat ze daar worden afgeleid en de winkel weer verlaten, althans zo denk ik erover. Hoor graag andere berichten als jullie er wel baat bij hebben qua conversie.

Google+ en Pinterest is een goed idee, nemen we mee.

Re: [www.ikwilzitzakken.nl] Graag eerlijke feedback!

6
ikwilzitzakken schreef:Bedankt allemaal voor de feedback.

4ecommerce: Een social media sharing implementatie heb ik over nagedacht, maar wil de focus houden op de winkel en ze niet naar FB oid sturen, kans is dat ze daar worden afgeleid en de winkel weer verlaten, althans zo denk ik erover. Hoor graag andere berichten als jullie er wel baat bij hebben qua conversie.

Google+ en Pinterest is een goed idee, nemen we mee.
Social media share is klanten niet kwijtraken, met het klikken gaan ze immers niet naar een andere pagina. Het is liken, plussen en shares en het maakt daarmee optimaal gebruik van social media. Klanten kunnen daarmee o.a. deel uitgaan maken van het omni channel model. Ik gebruik het ook voor een deel om de populariteit van een product te meten. Je kunt de implementatie van http://www.addthis.com/ overwegen en indien je je zorgen maakt over het SEO aspect van Addthis. Op de site vindt je onder Does AddThis interfere with SEO? dit:
Our click and address bar tracking codes use URL fragments rather than query parameters. Because search engines consider these browser-only commands they're ignored for indexing purposes. If a particular link gets a lot of traffic from, say, a Reddit post and has an anchor on it that anchor might appear in the search results, but that's how the click and address bar tracking tags are supposed to work to track which instances of shares are most popular.

Re: [www.ikwilzitzakken.nl] Graag eerlijke feedback!

7
Natuurlijk zal AddThis dat zeggen, maar... hoe zat dat ook alweer met slagers die niet hun eigen vlees moeten keuren? :wink:

Delen en liken zijn geen toptaken op een productpagina. Klikken op de bestelknop is dat wel. Uit verschillende A/B-tests is al vaker gebleken dat het verwijderen van social media buttons de conversie kan verhogen, bijvoorbeeld:

Removing Social Sharing Buttons Increases Conversions. Yes, You Heard That Right!
StoreCore.io

Re: [www.ikwilzitzakken.nl] Graag eerlijke feedback!

8
Niet iedere bezoeker van een website koopt (kijk maar naar de bounce rates van Google analytics voor een willekeurige productpagina of uiteindelijke conversie). Er zijn ook heel veel orienterende bezoekers waarvan je nog wel een plus of share ontvangt. De impact van Facebook shares heb nog niet veel inzicht in, die van Google Plus op een productpagina echter wel en deze zijn veelbelovend.

Dit is bijvoorbeeld wat Michel Tel er over zegt http://www.micheltel.nl/google-adwords- ... oogle-plus Voor productpagina's idem.

Re: [www.ikwilzitzakken.nl] Graag eerlijke feedback!

9
Bedankt voor jullie input, ik denk dat je het uiteindelijk per winkel moet testen (mits je voldoende bezoekers hebt, anders valt er nog weinig te testen).

Wij proberen nu vooral meer bezoekers op de site te krijgen dmv SEO, wat niet zonder slag of stoot gaat. Helaas is geduld een schone zaak.

Re: [www.ikwilzitzakken.nl] Graag eerlijke feedback!

18
ikwilzitzakken schreef:We hebben een en ander geoptimaliseerd, hebben een https certificaat en beginnen langzaam maar zeker beter te ranken in Google.

Hebben jullie verder nog tips/opmerkingen?

Alvast bedankt!
Een significant verschil? Aan hoeveel verbetering moet ik dan denken? 10% verhoging van de bezoekersaantallen? Of zie je de termen hoger staan via de webmastertools? Opzich is het wel interessant als je de precieze verschillen eens kunt vastleggen vanaf de dag dat je de overstap maakte op https. Met een van mijn webshops zie ik nog steeds een redelijk stabiele groei, maar geen afwijkingen wat door een ssl-certficiaat zou kunnen komen.

Je webshop ziet er prima uit, mooi overzichtelijk en de juiste kleurencombinatie.
Zoals al andere mensen hebben opgemerkt zou je nog kunnen instellen dat je iets minder producten per categorie laat zien voordat je de pagina afbreekt (1..2..3). Persoonlijk vind ik het scrollen niet erg en vind ik het juist fijn dat er meerdere producten op een pagina staan. Maar ik kan me ook voorstellen dat je de laadsnelheid van een pagina kunt opkrikken indien je iets minder producten per pagina laat zien. :)

Succes met je webshop!
* Handleiding voor de opzet van een WooCommerce webshop
* Deel 2: Producten versturen en verzendkosten berekenen binnen WooCommerce.

Re: [www.ikwilzitzakken.nl] Graag eerlijke feedback!

19
NielsVos schreef:
ikwilzitzakken schreef:We hebben een en ander geoptimaliseerd, hebben een https certificaat en beginnen langzaam maar zeker beter te ranken in Google.

Hebben jullie verder nog tips/opmerkingen?

Alvast bedankt!
Een significant verschil? Aan hoeveel verbetering moet ik dan denken? 10% verhoging van de bezoekersaantallen? Of zie je de termen hoger staan via de webmastertools? Opzich is het wel interessant als je de precieze verschillen eens kunt vastleggen vanaf de dag dat je de overstap maakte op https. Met een van mijn webshops zie ik nog steeds een redelijk stabiele groei, maar geen afwijkingen wat door een ssl-certficiaat zou kunnen komen.
Erg lastig te meten voor ons, omdat we erg veel bezig zijn met optimalisatie van de webshop. Ik zie de bezoekersaantallen wel flink stijgen. We zijn veel met on-site seo en content schrijven bezig, heb zelf het idee dat dit meer opbrengt dan het SSL-certificaat. Google zelf zegt ook dat het (nog) niet zwaar meetelt. Al telt het wel mee, alle beetjes helpen.

Bedankt voor je reactie en advies mbt de producten per pagina, al is het nu voor de bezoeker wel in te stellen hoeveel producten er getoond moeten worden. We zijn nu ook met gebruiksvriendelijkere filters bezig.

Re: [www.ikwilzitzakken.nl] Graag eerlijke feedback!

21
Peterk schreef:Als ik iets in de winkelwagen wil doen blijft de site hangen.
Ik doe het nu vanaf me iPad.
Peter
P.s product is uiteindelijk wel in de winkelwagen gekomen. Duurde alleen heel lang
Dank voor je reactie Peter. Ik ondervind dit probleem zelf echter niet, niet met iPad, iPhone en ook niet met andere telefoons. Ik hoop dat het een incident was, als iemand dit ook merkt hoor ik het heel graag.