Feedback herenmode webshop

1
Hallo Allemaal,

Ik zou graag feedback ontvangen op onze webshop.
We hebben een herenmodezaak en daar gaat alle focus tot nu toe naar toe.
We hebben eindelijk geen bestellingen uit onze webshop en dit zouden we graag anders zien. We hebben gemiddeld tot 400 bezoekers per week maar na genoeg geen bestellingen.
Graag feedback of op/aanmerkingen wat er anders aan de webshop zou moeten/kunnen.

www.frederiksmannenmode.nl

Alvast bedankt!!

Re: Feedback herenmode webshop

2
Het ontwerp van de webwinkel is niet erg Fashion-like: de template is wellicht geschikt voor tuinslangen of boormachines, maar bij mode verwacht zelfs ik ,die er geen bal verstand van heeft, een andere sfeer. Kijk eens naar andere modesites hoe die dat hebben gedaan.
Voor een webwinkel maakt het niet uit waar je zit, dus voor de online verkopen zou ik me niet zo duidelijk positioneren in de Achterhoek: Amsterdammers en Eindhovenaren hebben dan vaak al doorgeklikt. De klanten voor de stenen winkel uit je verzorgingsgebied vinden je wel op andere manieren of wellicht via een informatieve website met alleen een link naar de webwinkel.Mode is ruim en concurrerend aanwezig op het internet, dus gemakkelijk is het niet om er tussen te komen.
Niettemin: Veel succes.

Re: Feedback herenmode webshop

3
BertB schreef: Voor een webwinkel maakt het niet uit waar je zit, dus voor de online verkopen zou ik me niet zo duidelijk positioneren in de Achterhoek: Amsterdammers en Eindhovenaren hebben dan vaak al doorgeklikt. De klanten voor de stenen winkel uit je verzorgingsgebied vinden je wel op andere manieren of wellicht via een informatieve website met alleen een link naar de webwinkel.
Dat ben ik niet met je eens. Volgens mij is het al aardig bewezen dat klanten er wél op letten. Deze webshop mikt mogelijk juist op mensen die ook al eens de fysieke winkel hebben bezocht. Zelf shop ik ook liever bij een webshop waarbij ik ook een lokale winkel ken. Een stenen winkel geeft toch extra vertrouwen. Coolblue heeft volgens mij ook weleens aangegeven dat de conversie in een regio sterk toenam, als er ook een stenen winkel was gevestigd. 
Nu op mijn weblogs: