Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Jonabree
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 juli 2021

Speelgoedmerk Janod (hout) inkopen

15 juli 2021

Goedenavond,

Ik Google mij suf..
Ik ben opzoek naar een leverancier waar ik het merk Janod kan inkopen voor mijn speelgoedwinkel.
Dit is een Frans merk welke ontzettend leuk houten speelgoed verkoopt.
Dit zou ik graag willen toevoegen aan mijn huidige assortiment, echter heb ik (helaas) nog geen juiste leverancier gevonden.

Wat ik begreep levert Janod zelf niet rechtstreeks aan Nederland.. het liefst zit ik natuurlijk zo dicht mogelijk op het 'vuur'. Maar ik begrijp dat ik wellicht uitkom bij een relatief aantrekkelijke groothandel.

(Ik heb ervaring met enkele groothandelaren welke zo'n circa 8 euro marge ertussen houden.. waar ik zelf bijv nog niet eens de helft van die marge overhoud (en het nog moet inpakken/versturen).. )

Is er hier iemand met een gouden tip?
Die dit ook prijs wil geven?

Onder het mom.. wie niet waagt..
In ieder geval alvast heel erg bedankt voor het meedenken.

Liefs, van een enthousiaste houten speelgoedfanaat!
 
Gebruikersavatar
Dirkjan
Admin
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 augustus 2006
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Speelgoedmerk Janod (hout)

16 juli 2021

Heb je Janod zelf al eens benaderd met deze vraag? Welke groothandel zij aanraden? Ik zie dat er best veel kleine speelgoedwinkels zijn met dit merk, dus het lijkt me dat je er als serieuze retailer wel aan moet kunnen komen.
 
BertB
Berichten: 1029
Lid geworden op: 09 maart 2012
Locatie: Callantsoog
Contacteer:

Re: Speelgoedmerk Janod (hout) inkopen

16 juli 2021

In je beste Frans een vraag stellen (hoewel de meeste bedrijven in F. tegenwoordig ook wel een medewerker hebben die het Engels machtig is) Vraag naar de NL of Benelux-importeur en als ze die niet hebben of je het spul rechtstreeks geleverd kunt krijgen.
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht