Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
captainkoek
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 september 2018

GEZOCHT: groothandel babykleding & handgemaakte producten

11 september 2018

Hoi!

Mezelf even voorstellen, of toch allesinds mijn concept toelichten. Ik ben bezig met het opzetten van een ‘ brand’ waar ik zelf handgemaakte baby accessoires / kleertjes maak. Graag wil ik mijn eigen spulletjes combineren met ingekochte andere artikelen die passen bij het concept. Stoer.. Free spirit... iemand tips waar ik babyartikelen in groothandel kan aankopen? Ik heb natuurlijk online al wat research verricht maar vind niet meteen iets wat me aanspreekt. Ook gaat mijn voorkeur uit naar een fysieke winkel waar ik kan gaan snuffelen. Niet online shop.

Alvast bedankt!

Liefs lynn
 
LOVEissue
Berichten: 4
Lid geworden op: 09 februari 2019

Re: GEZOCHT: groothandel babykleding & handgemaakte producten

10 februari 2019

Hi Lynn,

Zelf ben ik ook nieuw hier en heb en beetje hetzelfde concept! Super moeilijk om groothandels te vinden:( als ik wat weet dan kom ik hier op terug!

Succes!

Groetjes,
Esli
 
gamze_gulec@live.nl
Berichten: 9
Lid geworden op: 27 mei 2021

Re: GEZOCHT: groothandel babykleding & handgemaakte producten

27 mei 2021

Waren jullie nog opzoek naar baby artikelen? Ik heb samenwerkingsbanden in Turkije, ook met ateliers en andere groothandelaren wat betreft babykleding. 
 
Maikel vd stier
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 augustus 2021

Re: GEZOCHT: groothandel babykleding & handgemaakte producten

01 augustus 2021

Hallo beste mensen ik heb een kleding atelier in Turkije en heel veel betrouwbare contacten ik kan u graag van dienst zijn mvg Maikel vd Stier
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.