Gezocht kleding/tassen leveranciers

1
Beste lezer, zoals de titel al zegt ben ik op zoek naar leveranciers voor fashion items.
Per Oktober gaat mijn webshop online, en ben nu nog druk mijn opties aan het verkennen.

Ik ben al ingeschreven bij de World Fashion Centre, het pasje is opgehaald en heb ook gelijk even rond gekeken om een goed beeld van het aanbod en de prijs te krijgen.
Liep tegen het volgende aan; De keuze is reuze maar als beginner (klein budget) word het al snel lastig i.v.m. aantal afnames per product. Dus ben ik verder gaan onderzoeken naar groothandels die ook eventueel bezorgen scheelt weer een ritje Friesland - Amsterdam op en neer.

Nou kwam ik via dit forum ook terecht op de website van 1Moda, heb een account aangemaakt en het assortiment zorgvuldig bekeken. Nu ben ik het bedrijf verder gaan onderzoeken en tref ik veel negatieve ervaringen aan over de kwaliteit en klantenservice.. zijn er meer mensen die negatieve ervaringen met hun hebben, en natuurlijk ook positieve ervaringen dan hoor ik dat graag!

Wat mij bij 1Moda opviel is dat het gemakkelijker is qua artikelen combineren om aan de minimale afname te komen, en de prijzen zijn beter te doen dan bij het WFC, misschien schat ik dat verkeerd in, als dat het geval is hoor ik het graag. De prijs zal misschien ook lager zijn i.v.m. lagere kwaliteit van producten en daar zitten ik en mijn toekomstige klanten natuurlijk niet op te wachten.

Ik sta open voor andere groothandels ontdekken en onderzoek liever nu dan als ik straks van start wil gaan, ik heb mijn datum flexibel gehouden zodat ik rustig eerst alles kan onderzoeken.

ik zoek specifiek: Tassen Sieraden en dames-mode.

Ben benieuwd hoe anderen dit doen.

Liefs, Amalia