Groothandel leverancier baby en kind artikelen.

1
Hallo,

Voor onze startende onderneming zijn wij op zoek naar een leverancier in baby en kinderartikelen.

Denk hierbij aan: voornamelijk dekens.
Maar ook badcapes, poncho's, slabbetjes, mutsen en petten, badjassen, tassen, gebreide truien etc.
(Alle leuke artikelen wat te borduren valt)

Voorkeur gaat uit naar een fysieke groothandel.
Liefst in NL, BE of Turkije. Maar is geen pré.

Vriendelijk bedankt alvast voor de reacties :)

Re: Groothandel leverancier baby en kind artikelen.

3
Tot nu toe kunnen wij alleen online leveranciers en fabrieken vinden. Zoals orderchamp etc. Maar dat is niet wat wij zoeken. Wij hebben ons aangemeld voor een beurs waar verschillende leveranciers staan maar dat duurt nog een paar maanden. Het liefst zou ik aan een fabriek doorgeven wat wij willen/zoeken en dat het dan voor ons gemaakt word.

Maar een groothandel waar we alles in het echt kunnen zien zou al top zijn.

Re: Groothandel leverancier baby en kind artikelen.

4
Je hebt een ongelofelijk grote verzameling van leveranciers op Ali B@b@. De kwaliteit varieert van heel goed tot extreem slecht. Ik zou absoluut afraden om producten die bestemd zijn voor baby's, kindjes of voedselgerelateerde artikelen daarvandaan te halen, vanwege mogelijke aansprakelijkheidsproblemen. Echter, ze bieden letterlijk alles, dus ik moet het wel vermelden. Als je toch besluit om met een van deze leveranciers in zee te gaan, is het belangrijk om de fabrikant te vragen om de nodige certificaten en een lokale inspectie te laten uitvoeren door een agent. Veiligheid gaat voor.
Bijenwas kopen
Bijenwas korrels
Bijenwas doeken
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.