Prestashop

1
Ik zoek iemand die mijn webshop kan opdaten naar de laatste stabiele versie. De shop draait nu 1.4.9 maar langzamerhand sluipen er hoe langer, hoe meer foutjes in. Deze fouten zou ik er ook graag uit willen hebben.

Fouten :
De laatste tijd komen niet alle bestellingen meer door, wel betaald via ideal, maar geen bevestiging of bestelling met nummer, daardoor ontstaan regelmatig misverstanden.
Klik voor meer kleuren, terwijl die er niet zijn, en vice versa.
Niet alle verkochte artikelen kunnen verwijderen, mededeling, zit in een winkelwagen.
Soms niet eens iets kunnen uitzetten.
Stats doen het niet altijd
Slider werkt niet echt lekker.

Graag een update, nieuwe template met goedwerkende slider (er is een nieuwe, had ik begrepen), werkende social media knoppen. Ik vermoed dat een update al heel wat zal gaan doen.

Wie kan mij hierbij van dienst zijn, voor een redelijke vergoeding ? Als kleine ondernemer kan ik helaas niet de hoofdprijs betalen, maar misschien is iemand die het betaalbaar kan doen. In onze branche is het nog steeds crisis.

Re: Prestashop

2
Ik heb nu mijn Prestashop draaien op: 1.5.6.1 en kom ook af van 1.4.9. Ik moet zeggen ik had geen last van al deze klachten, maar je moet blijven vernieuwen.

Met een beetje kennis is het heel eenvoudig zelf te doen, door middel van de one-click updater. Let wel op! Niet in de live omgeving doen, maar even XAMP of WAMP installeren op je pc. Daarna alle modules en instellingen nagaan. Testen/ Uitproberen noem maar op.

De template heb ik nagemaakt met: http://presta-theme-maker.com/ - Erg eenvoudig!

Daarna heb ik alle nieuwe bestellingen en klanten geïmporteerd en de website live gezet.

Just try! Als je een goede back-up maakt en het niet in de live omgeving doet kan er niet veel mis gaan...(kost alleen wat tijd)

Ben geen Prestashop expert, maar wellicht kan ik je verder helpen.