Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
HappyGirl

Webhost voor multishop

02 maart 2015

Ik ben op zoek naar een webshost voor een multishop, maar begrijp eruit dat dat niet bij elk pakket c.q. elke webhost mogelijk is. Omdat het advies is om met deze shops op één en dezelfde server te zitten. Daarnaast vraag ik me af hoe het zit met de snelheid van de sites of dat bij een multishop nog te beinvloeden is door het kiezen van een bepaalde webhost.

Iemand ervaring of advies voor een webhost voor een multishop?
Alle tips en adviezen zijn welkom.
 
Gebruikersavatar
logivert
Berichten: 155
Lid geworden op: 28 december 2006
Contacteer:

Re: Webhost voor multishop

03 maart 2015

Ik ben op zoek naar een webshost voor een multishop, maar begrijp eruit dat dat niet bij elk pakket c.q. elke webhost mogelijk is. Omdat het advies is om met deze shops op één en dezelfde server te zitten. Daarnaast vraag ik me af hoe het zit met de snelheid van de sites of dat bij een multishop nog te beinvloeden is door het kiezen van een bepaalde webhost.

Iemand ervaring of advies voor een webhost voor een multishop?
Alle tips en adviezen zijn welkom.
Beste HappyGirl,

Bij Roberto Webhosting hebben ze de ervaring en de servers:
https://www.roberto-webhosting.nl/linux ... t-hosting/
 
Dierenspeciaalzaak
Berichten: 689
Lid geworden op: 20 juni 2012
Locatie: Emmeloord
Contacteer:

Re: Webhost voor multishop

03 maart 2015

Op 1 server draaien is absoluut wenselijk. Dan kun je namelijk de shops met dezelfde database laten verbinden. Afhankelijk van je wensen, eindig je al gauw op dedicated hosting of VPS.

Ik ben zelf erg te spreken over Networking4all.
Online Dierenspeciaalzaak is het adres voor uw huisdier.
Ohw en... Online Dierenspeciaalzaak BLOG!
 
Gebruikersavatar
Ward
Berichten: 5343
Lid geworden op: 18 december 2010
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: Webhost voor multishop

03 maart 2015

Op 1 server draaien is absoluut wenselijk. Dan kun je namelijk de shops met dezelfde database laten verbinden.
Dat is niet per se nodig. Je kunt meerdere webservers aan één databaseserver hangen. Sterker nog, dat is een gebruikelijke configuratie van een servercluster.

Afbeelding
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
Dierenspeciaalzaak
Berichten: 689
Lid geworden op: 20 juni 2012
Locatie: Emmeloord
Contacteer:

Re: Webhost voor multishop

03 maart 2015

Op 1 server draaien is absoluut wenselijk. Dan kun je namelijk de shops met dezelfde database laten verbinden.
Dat is niet per se nodig. Je kunt meerdere webservers aan één databaseserver hangen. Sterker nog, dat is een gebruikelijke configuratie van een servercluster.

Afbeelding
Ja of gewoon complete 'cloud hosting'. Ik bedoelde eigenlijk vooral het niet op gescheiden servers zetten. Dat is onnodig gecompliceerd. Dat hoeft inderdaad niet per se te betekenen dat het 1 server is.
Online Dierenspeciaalzaak is het adres voor uw huisdier.
Ohw en... Online Dierenspeciaalzaak BLOG!
 
PPRCO
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 maart 2015
Contacteer:

Re: Webhost voor multishop

09 maart 2015

Skyberate heeft verschillende opties voor webhosting. Wij zitten bij hen en hebben hier goede ervaringen mee.
Eva
 
HappyGirl

Re: Webhost voor multishop

26 maart 2015

Thanks Eva
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht