Korting op postzegels?

1
Ik heb altijd de digitale postzegel gebruikt en soms wat vrolijke velletjes postzegels.

Laatst al eens het bedrijf 'postzegels met korting' uitprobeert, maar ben er niet zo tevreden over.

Het plakken van zelfs zonder zelfplakkende gom begin ik niet aan en die voorgeplakte zegels op stickers is handig maar ze plakken de postzegels er niet recht en op de kop op, zonde dus.

Op marktplaats zag ik wel wat advertenties staan, en natuurlijk ga ik het dan afhalen en niet laten versturen maar is er veel fraude mee met postzegels?
Waar op letten?

Andere tips voor goedkopere postzegels?
Ik weet dat een frankeermachine korting biedt, maar ik vind vrolijke postzegels beter bij onze doelgroep passen.

Re: Korting op postzegels?

3
Vooral omdat de postzegels op die stickers niet goed geplakt zijn. Sommige stukjes wat los en bij bijna geen enkele sticker zitten de postzegels goed gedraaid geplakt, vaak op de kop etc. Staat gewoon slordig.

En los kun je de zegels ook bestellen, alleen dan hebben ze niet zelfklevende gom, dus dan neemt het veel te veel tijd in beslag om er circa 6-8 stuks op te moeten plakken.

Re: Korting op postzegels?

4
Ik heb via marktplaats iemand gevonden die aardig wat postzeges heeft en die ik graag wil overnemen.
Hij woont in Amsterdam en het klinkt allemaal goed (niet te mooi om waar te zijn, gewoon goed).
Afhalen is mogelijk, alleen wil hij op een openbare locatie afspreken.

En hier gaat er bij mij een alarm belletje rinkelen..
Wat vinden jullie hiervan?
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Korting op postzegels?

6
Het zijn geen rollen, het zijn velletjes, zowel met waarde 1, maar ook internationale en ook 39 cent zegels etc.
Gegomd en zelfklevend.

Ik weet inderdaad dat ze waarschuwen voor de rollen.. vandaar ook het berichtje hier.

Re: Korting op postzegels?

8
Ik heb het maar gecanceld, ook al denk ik niet dat de postzegels nep zijn, ik vind het toch erg raar dat er op een openbare locatie moet worden afgesproken.

Nu maar op zoek naar andere verkopers.

Re: Korting op postzegels?

9
Dat klinkt inderdaad niet heel erg koosjer. Op openbare plekken afspreken vind ik nooit heel erg vertrouwd overkomen. Wat was het verhaal van diegene? Hoe kwam die eraan?
https://www.flobbi.nl
Flobbi - Verkoop je smartphone & tablet!
Hoge vergoeding, gratis aangetekend verzenden en lid van Stichting WebwinkelKeur.