Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

lightspeed ecommerce
lightspeed ecommerce
 
ik heb een probleem
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 oktober 2018

probleem met verzending

19 oktober 2018

bij grote webwinkel 4 harde schijven besteld next day delivery.
volgens webshop zitten de 4 schijven in 1 doos.
pakje dag te laat geleverd
bij aankomst blijken er maar 2 harde schijven in de doos te zitten.

hoe nu verder?
 
Gebruikersavatar
leander
Berichten: 4
Lid geworden op: 19 oktober 2018

Re: probleem met verzending

19 oktober 2018

Foto's maken en de webshop aanschrijven.

Als het een grote bekende webshop is, dan zal je geen problemen ondervinden en zullen ze de klacht netjes oplossen.
Voor hun is de schade in reputatie veel belangrijker als het vergoeden van 2 hardeschijven.
 
Gebruikersavatar
PIN ACCESSOIRES
Berichten: 74
Lid geworden op: 01 februari 2018
Contacteer:

Re: probleem met verzending

23 oktober 2018

Gewoon even bellen..
Als het een normale webshop is die zijn zaakjes op orde heeft dan zullen ze het gewoon netjes afhandelen.
Pin accessoires | Verifone accessoires | Pinautomaat beschermhoes | Onderdelen voor uw mobiele pinapparaat.
 
Wouter Hol
Moderators
Berichten: 2990
Lid geworden op: 02 september 2010
Contacteer:

Re: probleem met verzending

23 oktober 2018

Ons forum is helaas niet bedoelt voor consumentenvragen. Topic gaat dicht.
Advertentie

In een Lightspeed eCommerce (voorheen SEOshop) webwinkel kun je alles bijhouden: van bestelling tot aflevering. Je kunt alle geplaatste orders, betaalde of nog te betalen orders tonen, evenals orders die nog geleverd moeten worden. Uniek is het gemakkelijke retourmanagement bij Lightspeed waarbij je creditfacturen kunt aanmaken. Ook pakbonnen en facturen kunnen gemakkelijk uitgeprint worden. Hierdoor is een apart ordermanagement systeem niet meer nodig. Probeer Lightspeed eCommerce nu 14 dagen gratis en vrijblijvend.

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht