China naar duitsland

1
Hoi allemaal,

Ik wil een bestelling plaatsen uit china. Nu vertelde de leverancier mij dat verzendkosten honderderden euros goedkoper waren als het naar duitsland verstuurd zou worden. 

 

Heeft iemand een idee hoe dit werkt en naar welk magazijn die verstuurd moet worden? Beetje aan de grens. Dan haal ik het zelf wel lekker op met mn bedrijfsbus

 

Groetjes

Re: China naar duitsland

2
Rcn_mr schreef:Ik wil een bestelling plaatsen uit china. Nu vertelde de leverancier mij dat verzendkosten honderderden euros goedkoper waren als het naar duitsland verstuurd zou worden. 

Heeft iemand een idee hoe dit werkt en naar welk magazijn die verstuurd moet worden? Beetje aan de grens. Dan haal ik het zelf wel lekker op met mn bedrijfsbus
Ik snap denk ik niet helemaal wat je bedoelt: je hebt geen eigen plek waar een leverancier kan afleveren in Duitsland en bent nu via dit forum op zoek naar andere jou totaal onbekende ondernemers die voor jou een lading uit China willen accepteren, zodat jij het met je bus kunt afhalen en een paar honderd euro uitspaart? Dat is toch superriskant voor de ontvanger? Jij hebt misschien goede bedoelingen als retailer, maar hoe weet de ontvanger nu zeker dat die geen onderdeel gemaakt wordt van een of andere drugsdeal of fraudezaak? 

Is het dan niet een beter idee om de leverancier te vragen of die misschien al zakendoet met een Europese groothandel? Dan kun je daar misschien je spullen inkopen. Zolang het in een bedrijfsbus past is een Nederlandse/Europese leverancier misschien sowieso geen slecht idee.
Nu op mijn weblogs:

Re: China naar duitsland

3
Een beetje NL vervoersbedrijf kan zelf goederen afhalen in Verwegistan en ze door alle douane obstakels loodsen voor een realistische prijs. Ik heb zo eens een paar honderd euro bespaard op een importzending uit India, waar de leverancier 500€ voor vroeg, terwijl de vervoerder het voor 300 kon.doen.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.