Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

lightspeed ecommerce
lightspeed ecommerce

Morris
Contacteer:

SEOshop ervaringen: Voor- en nadelen.

28 juli 2015

Goedemiddag,

Op m'n blog werk ik aan een Ultieme SEOshop Review. Ik kan zelf wel een deel voor- en nadelen van SEOshop verzinnen, maar heb het liefst echte ervaringen.

Wie heeft hier ervaring met SEOshop en wil deze delen? Waarom zou je wel/niet voor SEOshop kiezen?
Graag objectieve en onderbouwde meningen.

Alvast véél dank, ik kijk uit naar jullie antwoorden.

i-mobile

Re: SEOshop ervaringen: Voor- en nadelen.

28 juli 2015

Met alle respect maar 'ultieme' review? Er staat echt nauwelijks wat interessants in, sorry... Je moet ook niet iets 'verzinnen' zoals je het zelf zegt maar onderzoeken, wat er goed is in vergelijking met de concurrentie en vooral waarom, wanneer, hoe et cetera. Kortom tijd investeren indien je resultaten wenst.

Mick

28 juli 2015

Goedemiddag,

Op m'n blog werk ik aan een Ultieme SEOshop Review. Ik kan zelf wel een deel voor- en nadelen van SEOshop verzinnen, maar heb het liefst echte ervaringen.

Wie heeft hier ervaring met SEOshop en wil deze delen? Waarom zou je wel/niet voor SEOshop kiezen?
Graag objectieve en onderbouwde meningen.

Alvast véél dank, ik kijk uit naar jullie antwoorden.
Je wilt dus dat wij vrijwillig SEOshop aanbevelen via jouw blog, zodat potentiële klanten zich via jouw link bij SEOshop aanmelden...
http://www.seoshop.nl/?ref=morrism

Morris
Contacteer:

28 juli 2015

Hij is nog in aanmaak.
Ik hoop vooral op ervaringen van anderen om hem zo aan te vullen. Momenteel is het erg pover, niet diepgaand omdat ik me meer wil verdiepen. Hoop ook op reacties op bepaalde argumenten. Als ik bv. schrijf dat technisch alles oke is, maar er zijn mensen met andere ervaringen hoor ik het graag.

Het woord "ultiem" is dan ook gekozen omdat het niet enkel mijn mening zal zijn, maar de mening van (hopelijk) velen.

Wat Mick betreft:
Ik denk dat er niets mis is met affiliate marketing. En je moet SEOshop niet gaan aanbevelen. Ik hoop op een goede review. Als mensen via mijn blog naar SEOshop gaan en ik verdien daar iets op is daar niets verkeerd mee denk ik.
Als ik veel slechte ervaringen ontvang zet ik ze er zeker en vast bij, lijkt me logisch bij een review.
Advertentie

Bij Lightspeed krijg je een webwinkel met een compleet voorraad-, order- en retourensysteem en de mogelijkheid om pakbonnen en facturen te printen vanuit je backoffice. Ook kan je met de template editor de HTML- en CSS-bestanden volledig aanpassen. Vanuit je backoffice kun je zelfs extra webwinkels toevoegen die allemaal vanuit één plek te beheren zijn. Tenslotte is internationaal ondernemen kinderspel met een webwinkel in maar liefst 14 talen, verschillende valuta en de mogelijkheid om BTW te verleggen.

BertB
Contacteer:

28 juli 2015

Marketing is volgens mij iets heel anders dan valide vergelijkend onderzoek. Hoe weten wij nu dat de eventueel slechte ervaringen met SEO er niet worden uitgefilterd?

Dierenspeciaalzaak
Contacteer:

30 juli 2015

Dat niet alleen, het is al het zoveelste zelf promotie topic / post van 'morris', wat volgens mij voor anderen dan morris zelf weinig toevoegt aan dit forum. Ik irriteer me hier persoonlijk ontzettend aan.

Edit: daarbij ook nog een ander punt. Ik blog zelf ook, echter probeer ik via mijn blog interessante informatie te bieden aan de lezers. Als ik daarbij een gelegenheid zie een product van mezelf of iets dergelijks te promoten, zal ik dat zeker niet laten. Echter is gewoon leuke informatie plaatsen altijd de hoofdzaak. Echter is dit blog artikel gewoon puur reclame voor Seoshop en verder erg weinig informatie. Helemaal geen kritische noten. Als ik een reclame praatje over Seoshop wil lezen, ga ik wel naar hun eigen website.
Online Dierenspeciaalzaak is het adres voor uw huisdier.
Ohw en... Online Dierenspeciaalzaak BLOG!

PeterSant

08 februari 2016

SEOshop doet zich professioneel voor - maar hun website is een ordinair platform om (ongefundeerde) promotie te maken voor de klanten van SEOshop.
Zelf heb ik diverse malen gebruikt gemaakt van hun diensten - veel kosten ----> eenvoudigweg zero effect, maar altijd wel flinke kosten gemaakt. 

WebwinkelMeerwaarde
Contacteer:

08 februari 2016

SEOshop doet zich professioneel voor - maar hun website is een ordinair platform om (ongefundeerde) promotie te maken voor de klanten van SEOshop.
Die opmerking begrijp ik niet helemaal. Het is toch niet zo gek, als ze willen laten zien welke grote bedrijven gebruik maken van hun software?
Zo krijg je WEL veel meer bezoekers in je webshop!
Advertentie

Bij Lightspeed krijg je een webwinkel met een compleet voorraad-, order- en retourensysteem en de mogelijkheid om pakbonnen en facturen te printen vanuit je backoffice. Ook kan je met de template editor de HTML- en CSS-bestanden volledig aanpassen. Vanuit je backoffice kun je zelfs extra webwinkels toevoegen die allemaal vanuit één plek te beheren zijn. Tenslotte is internationaal ondernemen kinderspel met een webwinkel in maar liefst 14 talen, verschillende valuta en de mogelijkheid om BTW te verleggen.

munga

15 februari 2016

ik zat met hetzelfde probleem met seoshop

er komt van alles bij je basis pakket en het werd te duur.
bovendien is het ook gevaarlijk je shop van 1 aanbieder afhankelijk te stellen.
het feit dat ik mijn domeinnaam elders registreerde vond men al minder leuk.
je komt er eigenlijk pas achter als je er veel tijd en kosten in heb gestopt.
ze hebben als je weggaat ook geen mogelijkheid om je database te exporteren.
en zo "seo" zijn ze nu ook weer niet want ik kom met mijn opensource prestashop hoger dan mijn directe concurrenten
oke de install van prestashop was even doorbijten maar nu werkt het goed op wat kleine accefietjes na, het kost alleen wat setup en voor een snelle host betaal ik 160,- + 40,- ssl certifcaat  per jaar en dat is het 

en ik huur nog een techneut in voor wat ik zelf niet kan af en toe, maar ik ben niet meer platform afhankelijk.
die hele shop kun je naar een andere server / host kopieren als dat nodig is.
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht