Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.
Dat is een goed punt om mee te nemen in je overweging om dit wel of niet te doen.Ik vind zoiets erg gevaarlijk.
Het kan immers mijn naam schaden indien ik flyers van andere webwinkels bij de zending ga doen welke er daarna een potje van zouden kunnen maken.
Mijn klanten gaan er uiteraard van uit dat de bijgevoegde reclame van betrouwbare partijen zijn maar dat is door mij niet te controleren.
Een slimme opmerking inderdaad. Kan uiteraard deels opgelost worden door grondig je partner te screenen of een goed contact met hen te hebben. Maar zeker iets om rekening mee te houden denk ik.Ik vind zoiets erg gevaarlijk.
Het kan immers mijn naam schaden indien ik flyers van andere webwinkels bij de zending ga doen welke er daarna een potje van zouden kunnen maken.
Mijn klanten gaan er uiteraard van uit dat de bijgevoegde reclame van betrouwbare partijen zijn maar dat is door mij niet te controleren.
Aangezien een inlegger belandt in de handen van je eigen klanten — dus je eigen doelgroep — denk ik dat je daarmee meestal effectiever reclame kunt maken voor jezelf dan voor anderen.Toch geloof ik wel dat een doelgroep gerichte flyer effect kan hebben als het assortiment goed op elkaar aansluit.
Kan inderdaad via e-mail, maar niet iedereen wilt zich inschrijven voor de nieuwsbrief. Dus om de bestellingse-mailadres te misbruiken voor een ongevraagde nieuwsbrief met code? Of je gaat in ene reageren met een kortingscode op een bestellingse-mail dat een klant heeft gekregen. Dat is ook niet professioneel, dus kun je beter een flyer met code in het pakketje doen. Of de klant gebruikt het of gooit het weg.Alvast bedankt voor jullie reacties.
Een kortingsbon van je eigen webshop voor een volgende aankoop lijkt me wat overbodig, dit kan je ook via mail doen.
Het is inderdaad een kwestie van vertrouwen of de andere shop de flyers wel in z'n pakketjes steekt. Maar een goede samenwerking moet wel kunnen.
De vraag is vooral: haalt het iets uit als de doelgroep relevant is? Wie deed dit eerder en had resultaten?
Heb je wellicht cijfers die aantonen, dat dit voor jou heeft gewerkt? Dat zou natuurlijk een interessante toevoeging zijn voor dit topic.En samenwerken met andere webshops kan heel goed uitpakken en zelfs flyers uitdelen. Maar als mensen beren op de weg willen blijven zien, moeten ze dat vooral ook blijven doen.
Nee, geen cijfers, maar een code op de flyer geeft al een indicatie als die gebruikt wordt en is een nieuwe klant.Heb je wellicht cijfers die aantonen, dat dit voor jou heeft gewerkt? Dat zou natuurlijk een interessante toevoeging zijn voor dit topic.En samenwerken met andere webshops kan heel goed uitpakken en zelfs flyers uitdelen. Maar als mensen beren op de weg willen blijven zien, moeten ze dat vooral ook blijven doen.
Lijkt mij ook, want de gemiddelde respons op traditionele folders en flyers is maar 0,1%. Zelfs als je dat met een meer doelgroepgerichte aanpak weet te verhogen, zal de respons nog steeds slechts een paar procent zijn. Je moet er voor serieus effect dus inderdaad enkele duizenden verspreiden, niet slechts een paar honderd.Daarbij 250 flyers is te weinig wat ik hier las. Heb er ooit 5000 laten maken en ben de laatste aan het opmaken.