Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
RubendenHertog
Berichten: 5
Lid geworden op: 13 juni 2017

Ervaringsdeskundigen gezocht!

14 juni 2017

Hallo allemaal,

Enkele weken geleden ben ik begonnen met mijn afstudeerstage voor de opleiding commerciële economie. Als afstudeeropdracht ga ik een adviesplan schrijven over het herintroduceren van een webshop van gebruikte elektronica apparatuur (laptops, monitoren, desktops etc.).

Om een gedegen plan te schrijven ben ik natuurlijk op zoek naar veel verschillende, bruikbare informatie. Dit zoek ik online, maar ik hoop het ook deels te verkrijgen met behulp van ervaringsdeskundigen. Volgens mij ben ik daarvoor hier aan het goede adres. Ik zou het erg leuk vinden om met een enkeling kort om de tafel te gaan zitten, om meer te weten te komen over onder andere de volgende onderwerpen: 
  • Webwinkelkeurmerken
  • Inzet van bijv. Marktplaats, Beslist, Google Shopping en Bol
  • Ervaringen met verschillende Webshop-systemen, of advies bij de zoektocht naar een geschikt systeem
Mocht iemand het leuk vinden om mij het een en ander bij te brengen over bovenstaande onderwerpen hoor ik dat natuurlijk graag. Mijn voorkeur gaat uit naar ervaringsdeskundigen in de regio Arnhem, maar dit is zeker geen must. Ik ben natuurlijk al heel vereerd als iemand de tijd wilt nemen om met mij om de tafel te zitten! 

Het zou mij enorm helpen met mijn afstudeeropdracht. Alvast heel erg bedankt.

Groet,
Ruben
 
Roderik86
Berichten: 33
Lid geworden op: 22 februari 2016

Re: Ervaringsdeskundigen gezocht!

25 juni 2017

Hi Ruben,

Je kan het eens navragen in speciale (online ondernemen) Facebook groepen.

Wellicht staan er ook nog handige tips voor je scriptie in onze blog (Marketingscriptie.nl)

Succes met je scriptie!
Een goed marketingplan helpt je vooruit! Kijk op www.marketingscriptie.nl. Of geld nodig voor je shop? Check www.doneerveilig.nl/crowdfunding-starten/
 
RubendenHertog
Berichten: 5
Lid geworden op: 13 juni 2017

Re: Ervaringsdeskundigen gezocht!

27 juni 2017

Beste Roderik,

Heel erg bedankt voor je reactie. 

Ik ga een kijkje nemen!

Groet,
Ruben
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht