Bedoel je hiermee dat ik, als plugin schrijver, ook een KvK-nummer moet hebben? Er zijn namelijk genoeg mensen die in hun vrije tijd een plugin voor WordPress maken. Of begrijp ik dit verkeerd?Mooi uitzoekwerk! Houd er wel rekening mee dat de KvK-inschrijving niet alleen verplicht is voor plugins of software, maar simpelweg omdat je 'deelneemt aan het economisch verkeer' met een webshop. Het type plugin heeft daar weinig invloed op, dus inschrijving bij de KvK is ook verplicht op de wijze zoals jij het nu omschrijft.
Word een e-commerce entrepeneur met Lightspeed eCommerce (voorheen SEOshop). Dé aanbieder van professionele webshops voor het MKB. Bij deze SaaS-software hoef je nooit te betalen voor updates. Ook het inhuren van dure programmeurs is niet nodig. Toch voelt elke webshop als maatwerk. Kies uit aanpasbare responsive templates en meer dan 150 koppelingen. Sluit je aan bij meer dan 10.000 ondernemers. Probeer Lightspeed eCommerce nu 14 dagen gratis en vrijblijvend.
Hoi,Ik kijk nu net naar dit bericht en vroog me af of het ook werkt voor België? Ik ben nl in een startfase waarbij ik mijn webshop aan het opzetten ben maar nog geen kvk heb aangevraagd. Dit doe ik binnen 2 tal maanden. Ik zou ook pas tegen april echt willen opstarten aangezien ik mijn opzegtermijn nog moet uit doen op mijn werk. Maar deze plug-in zou wel handig zijn om het al in enkele keren uit te testen vooralleer ik echt start. Alvast bedankt!
Word een e-commerce entrepeneur met Lightspeed eCommerce (voorheen SEOshop). Dé aanbieder van professionele webshops voor het MKB. Bij deze SaaS-software hoef je nooit te betalen voor updates. Ook het inhuren van dure programmeurs is niet nodig. Toch voelt elke webshop als maatwerk. Kies uit aanpasbare responsive templates en meer dan 150 koppelingen. Sluit je aan bij meer dan 10.000 ondernemers. Probeer Lightspeed eCommerce nu 14 dagen gratis en vrijblijvend.
Je kan je inderdaad door Stripe laten uitbetalen op je privérekening.Maar waar laat je dan op uitbetalen, je privé rekening?
https://www.internetkassa.nu/geen-ideal ... n-een-psp/