Re: Webshop artikels alleen winkel

3
Hallo,

Ik kan die optie niet vinden dat ik alleen de artikel laat zien en dat klant naar de winkel kan om ze te halen.
Dus niet reserveren afhalen of bestellen, alleen verkrijgbaar in de winkel
Groetjes
Marco
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Webshop als showroom: artikelen alleen ophalen in de winkel

7
Mtcnl schreef: Hallo

Ja ik heb een aantal plugin geprobeerd en zelf 1 gekocht maar uitzetten voor de hele winkel lukt wel maar niet voor 1 of 2 categoriën en 1 waar je dan andere template maakt voor die categorieën, maar liever zie ik de bestaande shop uit gaan op bv vis categorie
Je bericht is sowieso een beetje vaag. Wat bedoel je precies met "alleen laten zien en dan afhalen in de winkel." Dit kan op technisch gebied zoveel betekenen. Moeten ze online kunnen afrekenen en dan de melding krijgen dat ze het in je winkel kunnen afhalen? Want als dat niet zo is kan je net zo goed een collage in word pressmaken en meer heb je dan toch niet nodig?
Bijenwas kopen
Bijenwas korrels
Bijenwas doeken