Bundle met opties die een andere optie moet reduceren

1
Ik probeer het volgende voor elkaar te krijgen:
Totaal heb ik 12 van een product beschikbaar
12 kunnen daarvan optie A hebben
4 daarvan kunnen optie B hebben
Maar elke optie B reduceert de beschikbaarheid van A
Want in totaal kunnen er maar 12 geleverd worden.

Met Woo Bundle lukt het me wel om de bundle op 12 te zetten en B op 4 maar als een bundle met optie B wordt verkocht dan blijf A 12 laten zien als beschikbaarheid terwijl de bundle wel reduceert naar 11 beschikbaar. A en B zijn los niet te leveren en moeten altijd onderdeel van de bundel zijn. 

Mag ook met een andere extensie of opzet zijn maar Bundle leek mij tot nu toe het dichtst bij komen. 

Iemand enig idee?

Re: Bundle met opties die een andere optie moet reduceren

2
Klinkt als een vrij specifieke vraag. De meeste plugins zijn gemaakt voor bijvoorbeeld verschillende kleuren (zoals kleding) en dan is het wel hetzelfde artikel maar is de beschikbaarheid per kleur verschillend. Het lijkt me qua programmeren geen grote stap, dus misschien toch een ontwikkelaar inschakelen die dit handmatig kan aanpassen?
Nu op mijn weblogs:
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.