Goedemiddag,
Ik zag dat al meerdere hier via bol.com verkopen. Maar zijn er hier ook mensen die al verkopen via Amazon?
Kaufland of Fnac of iets dergelijks?
Ben benieuwd!
Re: Bol.com / Amazon / Kaufland
2Op dit moment verkoop ik via mij webshop: via bol.com
Amazon zou ik eerder gebruiken indien je buiten NL/BE wil verkopen.
Amazon zou ik eerder gebruiken indien je buiten NL/BE wil verkopen.
Re: Bol.com / Amazon / Kaufland
3Ik verkoop op Amazon.nl, Amazon.com.be en Amazon.de. Er is meer concurrentie dan op Bol.com, dus ik verkoop er minder dan op Bol.com.
Ik weet niet of je op Kaufland mag verkopen met een retouradres in Nederland, omdat het een Duitse marktplaats is. Ik heb dit vorige week per e-mail gevraagd. Na een paar dagen vroegen ze wat mijn klantnummer is. Mijn eerste indruk van Kaufland is dus niet zo goed.
Ik weet niet of je op Kaufland mag verkopen met een retouradres in Nederland, omdat het een Duitse marktplaats is. Ik heb dit vorige week per e-mail gevraagd. Na een paar dagen vroegen ze wat mijn klantnummer is. Mijn eerste indruk van Kaufland is dus niet zo goed.
Goedkope Luchtkussenenveloppen, Dymo labels en A4 etiketten
- Advertentie
Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!