Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

lightspeed ecommerce
lightspeed ecommerce

Santoe

Betaalopties in Shopify

08 juli 2020

Hallo allen,

Is er iemand hier die mij verder kan helpen? Ik wil graag van start met mijn webshop en alles is eigenlijk al af, maar ik loop een beetje vast bij de betaalopties. Mijn producten zijn relatief goedkoop en wil daarom de keuze aan de klant overlaten of ze dit product met of zonder track & trace willen laten versturen. Graag zou ik willen dat ze dit bij het afrekenen zelf kunnen selecteren. Heeft er iemand meer informatie over hoe ik dit kan realiseren in Shopify? Ik kom er niet uit.. 

Alvast bedankt!

PaulG

Re: Betaalopties in Shopify

08 juli 2020

Daar heb je alleen jezelf mee. 
Ze kiezen de goedkoopste oplossing en als het niet aankomt ben jij toch verantwoordelijk en moet je het opnieuw sturen.

Santoe

08 juli 2020

Daar heb je alleen jezelf mee. 
Ze kiezen de goedkoopste oplossing en als het niet aankomt ben jij toch verantwoordelijk en moet je het opnieuw sturen.
Hi Paul, bedankt voor je reactie! Ik zit ook erg te twijfelen, heb je enig advies? Gewoon met track and trace doen?

Dirkjan
Admin
Contacteer:

31 juli 2020

Als het erg goedkope artikelen zijn dan zou ik zonder doen en het risico dat je iets opnieuw moet opsturen dus nemen. Maar ik zou je klanten hier niet op attenderen. Dan maak je slapende honden wakker.

Je kunt in Shopify vrij makkelijk een andere betaaloplossing (zoals Mollie) kiezen maar eigenlijk gaat het je niet om de betaalopties maar om de verzendkosten, toch?
Advertentie

Lightspeed eCommerce (voorheen SEOshop) maakt gebruik van een SSL-certificaat. Persoonsgegevens, betalingsgegevens en gevoelige privégegevens worden versleuteld verzonden. Daarnaast heeft Lightspeed integraties met alle grote payment service providers. Met iDEAL kosten vanaf 19 cent per transactie behoort Lightspeed Payments tot de goedkoopste van Nederland! Probeer Lightspeed eCommerce nu 14 dagen gratis en vrijblijvend.