Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Hansi1959
Berichten: 112
Lid geworden op: 27 mei 2014
Locatie: Zuiden des lands

Recente ervaringen Billink?

22 september 2017

Omdat ik via mijn software leverancier CCV (voorheen Biedmeer) geinformeerd werd dat zij nu ook koppeling met Billink aanbieden, op zoek gegaan naar info over deze firma.
Vond het al opvallend dat er op hun (Billink) site diverse tekst fouten staan. Geen goede eerste indruk.
Vervolgens op dit forum gezocht naar ervaringen en het topic uit 2014 gelezen. Dat liet wel erg slechte zaken zien wat betreft Billink.
Meer recente ervaringen zijn er eigenlijk op dit forum niet te vinden.
Drie jaar is een hele tijd en mogelijk hebben ze bij Billink de zaken nu beter op orde... (al geven die tekstfouten geen goede eerste indruk).
Dus mijn vraag; zijn er mensen die recente (2017) ervaring hebben met Billink en die willen delen?
Thanks!
No guts no glory!
 
Gebruikersavatar
Momotica
Berichten: 36
Lid geworden op: 19 augustus 2015
Contacteer:

Re: Recente ervaringen Billink?

22 september 2017

Hier goede ervaring!
Hier is er recent nog over gepraat: viewtopic.php?f=4&t=17093&p=104180&hili ... nk#p104180

Erg goede tarieven en eigenlijk nooit klachten/problemen gehad.
Alleen met Opencart is/was de koppeling niet helemaal lekker. Huisnummer komt 2 keer op de factuur te staan.

Ik ben nu over gestapt naar WooCommerce en daar gaat het perfect.
Domotica en IP Camera specialist | Momotica.nl
 
Hansi1959
Berichten: 112
Lid geworden op: 27 mei 2014
Locatie: Zuiden des lands

Re: Recente ervaringen Billink?

22 september 2017

Bedankt voor je reactie.

Dat topic had ik gezien, echter daar is slechts één ervaring gemeld (die van jou).
Ik weet niet hoelang jij al met hen werkt?
Ik zou graag nog wat meer ervaringen vernemen, ook van andere gebruikers.
No guts no glory!
 
Gebruikersavatar
Momotica
Berichten: 36
Lid geworden op: 19 augustus 2015
Contacteer:

Re: Recente ervaringen Billink?

22 september 2017

Groot gelijk.

Ik werk nu zo'n anderhalf jaar met Billink.
Tot nu toe maar 1 keer gehad dat mijn klant niet betaalde, maar dan krijg je na 90 dagen je geld van Billink.

De kosten zijn erg laag vergeleken met anderen.
Domotica en IP Camera specialist | Momotica.nl
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
frafra
Berichten: 1078
Lid geworden op: 15 januari 2011
Locatie: Breda

Re: Recente ervaringen Billink?

22 september 2017

Toevallig heb ik vandaag informatie opgevraagd bij Billink. Ik kon zo snel geen spelfouten vinden want daar ben ik redelijk allergisch voor eigenlijk.

Ik zal hier nog wel de voortgang bijhouden.
 
Gebruikersavatar
Schaap
Berichten: 110
Lid geworden op: 28 mei 2017

Re: Recente ervaringen Billink?

22 september 2017

De kosten zijn erg laag vergeleken met anderen.
Daarom ben ik er ook mee in zee gegaan ... vrij recent, maar ik heb nog geen klanten gehad die ermee hebben betaald. (prima wat mij betreft ;-) )
www.BoekenSchaap.nl Hét adres voor 2ehands boeken met méér inhoud
 
DVerboom
Berichten: 15
Lid geworden op: 03 mei 2016

Re: Recente ervaringen Billink?

25 september 2017

Sinds 2 maanden werken wij met Billink.
Op dit moment 29 bestellingen gehad die via hun zijn afgerekend.

We zijn afgelopen vrijdag 1 bug tegen gekomen en deze zijn ze nu aan het oplossen (in de koppeling met CCVShop).

Voor de rest als je contact zoekt krijg je meestal binnen een aantal uur antwoord.

en het grootste pluspunt zijn de kosten. die zijn erg laag vergeleken met de overige aanbieders.
 
Hansi1959
Berichten: 112
Lid geworden op: 27 mei 2014
Locatie: Zuiden des lands

Re: Recente ervaringen Billink?

25 september 2017

Aangezien ik ook met CCV werk ben ik benieuwd of de bug opgelost wordt. Enige info over het probleem?
No guts no glory!
 
elegantweaves
Berichten: 73
Lid geworden op: 30 mei 2017
Contacteer:

Re: Recente ervaringen Billink?

25 september 2017

Groot gelijk.

Ik werk nu zo'n anderhalf jaar met Billink.
Tot nu toe maar 1 keer gehad dat mijn klant niet betaalde, maar dan krijg je na 90 dagen je geld van Billink.

De kosten zijn erg laag vergeleken met anderen.
1 van de belangrijkste punten van achteraf betalen is het acceptatie percentage. Wat is je ervaring op het gebied van acceptaties en weigeringen van klanten?
 
DVerboom
Berichten: 15
Lid geworden op: 03 mei 2016

Re: Recente ervaringen Billink?

25 september 2017

Aangezien ik ook met CCV werk ben ik benieuwd of de bug opgelost wordt. Enige info over het probleem?
Het probleem zit hem in de spaarpunten wat niet goed gaat, met doorzetting van het totale orderbedrag.
 
DVerboom
Berichten: 15
Lid geworden op: 03 mei 2016

Re: Recente ervaringen Billink?

25 september 2017

Groot gelijk.

Ik werk nu zo'n anderhalf jaar met Billink.
Tot nu toe maar 1 keer gehad dat mijn klant niet betaalde, maar dan krijg je na 90 dagen je geld van Billink.

De kosten zijn erg laag vergeleken met anderen.
1 van de belangrijkste punten van achteraf betalen is het acceptatie percentage. Wat is je ervaring op het gebied van acceptaties en weigeringen van klanten?
Cijfers van de laatste dagen.
36 check
2 afkeuringen.
 
BillyCatcher
Berichten: 10
Lid geworden op: 24 november 2017

Re: Recente ervaringen Billink?

09 december 2017

Mijn ervaring met Billink

Voordeel:

+geen abonnee
+ goedkoop

Nadeel:
-Betalen pas uit na 90 dagen als de klant verzaakt
- vaak lezen klanten hun mails niet (wordt niet geopent) ze krijgen pas een fysieke brief van Billink als de cbi wordt ingeschakeld.