Webshop in Gamekeys tekoop

1
Omdat wij onze klanten van A tot Z begeleiden bij de hosting, bouw en onderhoud van hun webshop, vonden we het tijd worden om dit hele proces ook zelf een keer mee te maken. Dit hebben we gedaan en daaruit is goo.gl/TWpEZ6 gekomen. Een website die via digitale dropshipping werkt – omdat het ons puur om de ervaring ging en dit niet een markt is waarop we ons willen richten. (Iets met schoenmaker blijf bij je leest)...
 
Na heel even gedraaid te hebben mag de shop daarom nu verkocht worden. We hebben hem 10 dagen online gehad, en een omzet van rond de €400 weten te halen. Er zit dus blijkbaar een hoop potentie in de winkel en dat maakt het zonde om deze gewoon offline te halen.
 
Geïnteresseerde kunnen contact met mij opnemen voor meer informatie en vragen. Richtprijs XXXX. 
Opzoek naar een webhoster die echt met je meedenkt?
Magento Webhosting, WooCommerce en nog veel meer systemen!

Re: Webshop in Gamekeys tekoop

3
Uiteraard is meer informatie via mail altijd mogelijk! De koper koopt voornamelijk een site, meer dan een lopende webshop. Er is dan ook geen enkele vorm van reclame gemaakt en daardoor zijn er dan ook voldoende mogelijkheden om nog groei te behalen.
Opzoek naar een webhoster die echt met je meedenkt?
Magento Webhosting, WooCommerce en nog veel meer systemen!
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Webshop in Gamekeys tekoop

5
charmlessuser schreef:Mag ik vragen wat de vraagprijs is en waar je deze dan op gebaseerd hebt ?
Ik heb namelijk eventueel wel interesse in een overname.
Website is onder voorbehoud verkocht - mijn excuses 
Opzoek naar een webhoster die echt met je meedenkt?
Magento Webhosting, WooCommerce en nog veel meer systemen!