Re: Veel kijkers maar weinig kopers

3
Wat een headerfoto zeg. Ik ben niet vies van borsten hoor maar weet wel dat dikkere mensen ook gewoon gevoelig zijn voor niet alleen wat, maar ook voor de sfeer hoe je het brengt. In mijn ogen is die foto een beetje goedkoop, en dat verwacht ik dan van het assortiment.

Ik verwacht dus na die foto alleen nog maar sexy of in ieder geval illustrerende lingerie etc. Ik kan me niet voorstellen dat een voller mens die op zoek is naar gewone badmode of nachtkleding nog verder zoekt op een webwinkel die zo opent. Als je enkel lingerie verkoopt snap ik de hint maar nu niet echt.

Wat ik trouwens ongelofelijk vind, is dat je echt één van de weinigen bent die zoiets heeft staan op je webwinkel (voor de vollere maten)
Het is mogelijk om bij ons na het maken van een afspraak, op locatie te komen kijken en passen. Geheel vrijblijvend en onder het genot van een kop koffie of thee met iets lekkers .
De fotos spreken mij ook niet direct aan. Als ik kies voor maatje 60, verwacht ik kleding die daarop is gericht. Nu zie ik modellen die inderdaad niet de slankste zijn, maar met borsten en een middel die duidelijk nog niet aan maatje 60 zitten. Ik zou het als dikkerd dus niet kopen omdat ik nu nog niet weet hoe het zal staan.

Door de achtergrond kleur vind ik niet alles even fijn te lezen. Ik zit dan ook vooral plaatjes te kijken maar die fotos zonder hoofden geven mij toch een zeer onpersoonlijk beeld. Waarom heb je daarvoor gekozen?

Je hebt nu direct onder de productnaam een button met vragen stellen over het product, en de bestelbutton heb je verder weggewerkt 'onder de fold' oftewel ik moet scrollen voor ik die zie. Waarschijnlijk zien sommige mensen niet direct dat je iets verkoopt, maar denken ze dat je informeert. Dat gaat conversie kosten!

Probeer de actualiteit en acties meer naar voren te halen. Met name deze vond ik heel leuk en zou juist nu op je webwinkel een soort shop beleving kunnen stimuleren. Of ze deze meteen kopen weet ik niet, maar als het een glimlach brengt, zoeken ze wel verder, en kopen ze uiteindelijk iets van een badpak of nachtkleding.
Nu op mijn weblogs:
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Veel kijkers maar weinig kopers

5
Wat betreft die header kan ik inkomen daar ga ik ook op korte termijn iets aan doen

verder weet ik niet hoe ik de knop toevoegen naar boven moet krijgen in mijn webshop
deze draait in joomla/VM
heb de fly-page al een paar keer anders ingesteld maar zie geen verschil???

aantal bezoekers tot nu toe 1734 unieke
rebounce van 17.6%

Re: Veel kijkers maar weinig kopers

6
Probeer eerst het volgende uit te zoeken of beantwoord te krijgen;

Waar komen mijn bezoekers vandaan en waarom komen ze op mijn site?

Als je die twee vragen goed beantwoord hebt gekregen dan kan je ook redelijk eenvoudig verklaren waarom er niet gekocht wordt. Wieweet heb je inkomende links van andere sites die niets met jouw site te maken hebben, word je gevonden op te algemene zoektermen of adverteer je op verkeerde zoektermen. Het kan in jouw geval bijvoorbeeld zijn dat je site veel bezoekers trekt die alleen maar willen kijken naar mooie plaatjes.

Een volgende stap is bijvoorbeeld het in beeld brengen van het gedrag van je bezoeker. Als je eenmaal inzicht heb in het gedrag van de bezoeker dan kan je daar je site op gaan aanpassen.

Re: Veel kijkers maar weinig kopers

7
Toen ik op deze site terecht kwam dacht ik dat het een site voor sexartikelen was.

Ik vind die borsten veel te uitgesproken, dat had v. mij wel een stijlvolle foto mogen zijn, waarbij de borsten iets bedekt bleven achter een stukje van een kimono, maar dat de bh dan nog net voor een gedeelte zichtbaar is, zodat nieuwsgierigheid word gewekt om op zoek te gaan naar het produkt. Maar dat is persoonlijk hoor ;-)

Re: Veel kijkers maar weinig kopers

9
Hallo allemaal
bedankt voorde tips en ik heb er ook iets mee gedaan.
de header is aangepast.
knop toevoegen is verplaatst (hoger)
ook de plaatjes bij de artikel keuze zijn verandert

graag zou ik jullie meningen willen weten.

Update Webwinkel

10
Hallo Allemaal
inmiddels heb ik enkele veranderingen doorgevoerd in mijn
webwinkel.
http://www.BIGhearts.nl
zou zegen kom eens kijken en laat weten wat je er van vind
positief en opbouwende critic welkom uiteraard ook evt oplossingen
zijn welkom.

Re: [bighearts.nl]Veel kijkers maar weinig kopers

12
Ik was hem al kwijt ineens ;)

Accessoires is volgens mij met dubbel s.

Persoonlijk zou ik gewoon een witte achtergrond nemen, oid, want ik heb nog nooit zoveel hartjes gezien in mijn leven :)

Op de links pagina verwijs je volgens mij naar aardig wat concurrenten? Als dat inderdaad concurrenten zijn dan zou ik dat sowieso schrappen... Als het geen concurrenten zijn dan zou ik het onderaan de website plaatsen en niet direct in het menu.

Als ik op "over heidi" klik, wat dus ook niet klopt ;) krijg ik een heel verhaal over de levertermijn. Indien mogelijk zou ik dat bij het betreffende product zelf zetten. Dus niet heel dat verhaal maar wat de verwachte levertijd is. Toegegeven, klanten verwachten dat je alles maar op voorraad hebt en ze de bestelling de volgende dag binnen hebben. Door een verwachte levertijd aan te geven bij het product, en niet ergens onderaan verstopt, weten ze op voorhand wat te verwachten en voorkomt een hoop vragen.

Uit persoonlijke interesse wil ik nog vragen of jouw keurmerk echt gratis is of dat je achteraf toch nog ergens voor dient te betalen?

Re: [bighearts.nl]Veel kijkers maar weinig kopers

13
Ik krijg in twee browsers (IE7 en FF) deze melding, terwijl die beide gewoon cookies accepteren (winkelwagentje werkt ook gewoon):

Code: Selecteer alles

Informatie: Uw browser accepteerd geen cookies. Om producten toe te voegen aan uw winkelwagentje dient uw browser cookies te accepteren.
Accepteert is trouwens met een "t". Ik kan me voorstellen dat als meer mensen dat krijgen je inderdaad niet veel verkoopt. Sloop die melding er in ieder geval uit.

Keurmerk zou ik in je header verwerken of ergens in de rechterkantlijn zetten. Je site "beginnen" met als eerste een keurmerk komt wel erg defensief over.

Verder vind ik je site wel erg breed. Past op zich wel op mn scherm, maar heb browsers meestal op ongeveer 1024 breedte staan, dan valt de hele rechter kolom weg.

Ik zie nu pas dat het grote maten mode betreft. Dat blijkt helemaal nergens uit op je voorpagina. Misschien ergens in de header een pay-off neerzetten als "Lingerie voor een maatje meer" oid wat de lading goed dekt.

Re: [bighearts.nl]Veel kijkers maar weinig kopers

14
Keurmerk (gratis) ja heb iets kunnen vinden waar je voor zou moeten betalen.
trouwens heb dit keurmerk via dit forum gevonden.

Accessoires aangepast :wink: Foto volgt binnenkort.

Links eigenlijk geen concurentie maar verzamelsite a la startpagina.
de eerste is geen echte concurent (verkoopt BH's)ik niet

inderdaad Over Heidi is een heeeeel lang verhaal geworden ga er binnenkort naar kijken.
levertijden staan ook bij de producten.

de melding over cookies door gestuur naar mijn webbouwer.

alvast bedankt.

Re: [bighearts.nl]Veel kijkers maar weinig kopers

15
Hier nog wat tips.

Ten eerste, zet dat keurmerk snel ergens anders neer. Dit ziet er niet uit precies boven aan, dit is het eerste wat de bezoekers zien. Al zouden ze daar op klikken zien ze ook niet veel, geen reacties van andere klanten etc...Zet liever een stukje tekst neer op je homepage. (is ook zelfs beter ivm zoekmachines).

- Plaats dit keurmerk aan de zijkant of verwerk het in je header.

Haal die datum, aanpassingstijd, auteur, icoontjes weg uit je bedrijfsprofiel pagina. Kan heel simpel met Joomla bij je artikel.

Laat een professionele header maken door een echte designer. (dit is het eerste wat de klanten zien namelijk).

Kijk je tekst nog is na, vooral veel hoofdletters vergeten aan begin van de zin en andere spellingsfoutjes.

Tevens las ik dit: Bent u een Belgische klant neem in dat geval even
contact met mij op om de verzendkosten aan te passen. ( Heidi@BIGhearts.nl )

- Je kunt met Joomla gewoon verschillende verzendkosten instellen met virtuemart.

Waarom geen contactformulier op de website integreren? Is zo gedaan met Joomla.
Nu moeten potentiële klanten eerst hun eigen email openen en vervolgens een mailtje sturen...

Veel succes verder:) Vragen? Stuur gerust pm.