1. Wie heeft zijn webwinkel (goed) beveiligd tegen hackers en kan dit met ons delen. Dus niet enkel een SSL certificaat, maar voor het echte werk: Ddos aanvallen, malware en datalekken.
2. Wat ben je bereid te investeren in webwinkel beveiliging.
Re: Webwinkel beveiliging tegen hackers / Ddos aanvallen
2Geen idee of er hier webwinkels zijn die jou op die manier gratis input willen geven voor de onderneming,
maar over het algemeen geldt dat je, als "toeleverancier" nieuw bent op het forum, beter eerst je kennis kunt delen, dan om cijfers en info te vragen.
maar over het algemeen geldt dat je, als "toeleverancier" nieuw bent op het forum, beter eerst je kennis kunt delen, dan om cijfers en info te vragen.
Plaats een Gratis backlink voor je webshop
3Als ik je website bekijk dan zijn jullie beetje hetzelfde als CloudFlare, maar dan duurder, of mis ik iets?
4Ik heb een server in gehuurde rackspace. Het hostingbedrijf regelt firewall e.d. Ik denk dat dit geldt voor 99% van de webshopeigenaren hier.
- Advertentie
Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.
5Dit soort dingen laat je regelen door je hoster, of als je echt groot bent heb je hier een expert voor in dienst. Als webshophouder kan je zelf niet veel meer doen dan Cloudflare, veilige wachtwoorden en zorgen dat alle software up-to-date is.
6Klinkt misschien als weinig, maar juist hiermee gaat het (te) vaak fout.OnlineKeys schreef:Als webshophouder kan je zelf niet veel meer doen dan Cloudflare, veilige wachtwoorden en zorgen dat alle software up-to-date is.
Plaats een Gratis backlink voor je webshop
7En telt de Amerikaanse overheid mee als "hacker" als je cloudflare inzet?
8Tja.... ook veiligheid is een relatief begrip!
Laatst zag ik een foto op socialmedia voorbij komen van iemand die 'trots' naast z'n server in het datacenter poseerde om te laten zien dat al hun data 'veilig' opgeborgen staat. De kop koffie die hij en zijn collega daarbij in hun hand hadden, had echter een heel rack of zelfs de hele datazaal plat kunnen leggen...
Laatst zag ik een foto op socialmedia voorbij komen van iemand die 'trots' naast z'n server in het datacenter poseerde om te laten zien dat al hun data 'veilig' opgeborgen staat. De kop koffie die hij en zijn collega daarbij in hun hand hadden, had echter een heel rack of zelfs de hele datazaal plat kunnen leggen...