Ik ben Cor, 59 jaar en 43 jaar ervaring in retail. Ooit begonnen als etaleur | decorateur en doorgegroeid in het digitale tijdperk. Heb in het verleden diverse concepten in de markt gezet en heb op dit moment weer een vernieuwend concept: Het digitale winkelcentrum SHOPPEDIA.NL
Iedereen die een winkel of webshop start, start deze met een idee of ideaal. Daarbij zijn er weinig verschillen in een fysieke winkel of online shop. Ik bedoel daarmee "dat je moet zaaien om te kunnen oogsten" Je budget moet je dus weloverwogen inzetten. Ik heb veel voorbeelden van wat je zoal kan doen. zoals:
- Marktplaats.nl Lijkt een goedkope manier van, is op jaarbasis duur.
- Google Adwords Is een dure manier van adverteren.
De goedkoopste en beste reclame is en blijft: "mond tot mond reclame" dit gaat langszaam. Je kunt je ook vestigen in een winkelcentrum maar dan een online centrum. Het centrum zorgt dan voor publiciteit, samen met de ondernemers en de consumenten. Hier zijn diverse voorbeelden van te geven in fysieke situaties zoals: Markthal Rotterdam, Zwarte markt Beverwijk. Batavia outlet etc. etc. door de mond tot mond reclame en low budget reclame altijd vol bezoekers uit het gehele land.
Op het internet moet dit vele malen makkelijker kunnen en kan dit ook! Hoe leg ik je graag uit:
- Webshops die meedoen krijgen een duidelijk herkenbaar Shoppedia erkend logo.
- Plaatsen dit logo met link op hun website.
- Vervolgend mailt webshop naar bestaande klanten: Wij zijn Shoppedia erkend en nemen deel aan het online winkelcentrum. Met verzoek dit te delen met iedereen.
- Ook vanuit Shoppedia gaat er wekelijks naar ingeschreven consumenten update de deur uit.
Ik biedt deze deelname aan voor €15,= per jaar per shop inclusief 1 categorie = € 0,04 per dag.