Ja, dat is echt helemaal bout! Daarbij.. ik merk echt heel erg (of ik doe het gewoon niet goed) dat het super stil is op internet. Welke gek gaat dan ook (op ons na) nu op zijn gemakje internetten met deze warmte haha.henk-k schreef:Alleen thuiswinkel vraagt een contributie afhankelijk van je omzet, geen percentage trouwens.
Ik zit buiten, in de schaduw en in de wind helemaal niks te doen. Om 12 uur is de airco er, die heb ik net met spoed besteld. In het kantoor was het net al 26 graden, in de loods al bijna 28.
Re: Keurmerken voor webwinkels
272Royk schreef:henk-k schreef:
Daarbij.. ik merk echt heel erg (of ik doe het gewoon niet goed) dat het super stil is op internet. Welke gek gaat dan ook (op ons na) nu op zijn gemakje internetten met deze warmte haha.
Merk ik ook... Maar kan ook zijn dat we allebei iets niet goed doen.

De voordeligste autopoetsproducten vind je bij www.123carcleaning.nl!
Re: Keurmerken voor webwinkels
273Net voor de warmte over gegaan naar een nieuwe webshop, dus voor de cijfers is dit heerlijk
Ik kan er niet van wakker liggen, hoewel, van de warmte dan weer wel

Ik kan er niet van wakker liggen, hoewel, van de warmte dan weer wel

Re: Keurmerken voor webwinkels
274Hier ook redelijk rustig, de tijd die ik overhoud gebruik ik voor link building, blog artikelen schrijven, etc.. Mede daardoor is me omzet niet veel lager, dan vorige week. Ik compenseer op dit soort dagen veel met social media e.d. Daar hou je immers tijd voor over, met dit pest weer.
En uiteraard inhaken op het weer. Zo heb ik vandaag al voor 400,- aan koel producten voor paarden en honden verkocht. Ik heb hiermee via me blog, forums en social media 'herrie' gemaakt. Uiteraard geen kortingen, maar gewoon mensen bewust maken van het bestaan van de producten en dat het uit voorraad leverbaar is
En uiteraard inhaken op het weer. Zo heb ik vandaag al voor 400,- aan koel producten voor paarden en honden verkocht. Ik heb hiermee via me blog, forums en social media 'herrie' gemaakt. Uiteraard geen kortingen, maar gewoon mensen bewust maken van het bestaan van de producten en dat het uit voorraad leverbaar is

- Advertentie
Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!
Re: Keurmerken voor webwinkels
275Het is hier ook heerlijk koel door de airco, maar ik moet zo de honden uitlaten
De warmte komt dan dubbel zo hard aan. Mijn zoon moest de weg op om oma uit het ziekenhuis te halen.
Ze lag vanaf zondag in het ziekenhuis, dat het zal bloedheet in haar flat zijn. De nodige instructies meegegeven en dan moet hij ook weer naar huis. Morgen moet zijn scriptie ingeleverd zijn.
Er komt in ieder geval niet veel uit mijn handen...

Ze lag vanaf zondag in het ziekenhuis, dat het zal bloedheet in haar flat zijn. De nodige instructies meegegeven en dan moet hij ook weer naar huis. Morgen moet zijn scriptie ingeleverd zijn.
Er komt in ieder geval niet veel uit mijn handen...
Re: Keurmerken voor webwinkels
276@NOP
Misschien een advies is en dat is om de verzorgingsproducten meer op te splitsen. In bijvoorbeeld vlooien en teken, wondverzorging, huidverzorging. Alles is nu heel moeilijk te vinden.
Ik mis ook aluspray.
Misschien een advies is en dat is om de verzorgingsproducten meer op te splitsen. In bijvoorbeeld vlooien en teken, wondverzorging, huidverzorging. Alles is nu heel moeilijk te vinden.
Ik mis ook aluspray.
Re: Keurmerken voor webwinkels
277Mensen wat is er aan de hand met webwinkelkeur?
Ik kan ineens geen uitnodigingen meer versturen?
Ik heb het laagste pakket en moet nu ineens upgraden naar het middelste pakket? Waar slaat dit op....?
Ze hebben dit dan onlangs veranderd, dit is echt belachelijk dat ze dit tussentijds veranderen, wat heb ik nou aan dit pakket waarvoor ik al betaald heb en midden in de termijn worden de klantbeoordelingen gedeactiveerd dat is echt schandalig.
https://www.webwinkelkeur.nl/webwinkel/kosten/
Ik kan ineens geen uitnodigingen meer versturen?
Ik heb het laagste pakket en moet nu ineens upgraden naar het middelste pakket? Waar slaat dit op....?
Ze hebben dit dan onlangs veranderd, dit is echt belachelijk dat ze dit tussentijds veranderen, wat heb ik nou aan dit pakket waarvoor ik al betaald heb en midden in de termijn worden de klantbeoordelingen gedeactiveerd dat is echt schandalig.
https://www.webwinkelkeur.nl/webwinkel/kosten/
Re: Keurmerken voor webwinkels
278Ik schrik hiervan, dus je moet nu zelf handmatig uitnodigingen opstellen en je klanten vragen je te beoordelen. Ik hoop dat het een foutje is en dat het alsnog rechtgezet gaat worden.
Re: Keurmerken voor webwinkels
279Ik denk dat dit geen foutje is, maar vind het wel zoals ik al zei schandalig. Helemaal omdat ze dit gewoon midden in een periode veranderen waarvoor ik al betaald heb.Elektrobert schreef:Ik schrik hiervan, dus je moet nu zelf handmatig uitnodigingen opstellen en je klanten vragen je te beoordelen. Ik hoop dat het een foutje is en dat het alsnog rechtgezet gaat worden.
Daarbij moeten we nu inderdaad zelf e-mails gaan opstellen en versturen. Vind het echt belachelijk van webwinkelkeur.
Re: Keurmerken voor webwinkels
280@John7
Heb je hier al melding bij ons van gemaakt?
Het is namelijk inderdaad zo dat als je een normaal pakket hebt (zonder uitnodigingen), handmatige uitnodigingen niet werken. Dit stond ook zo aangegeven in de kostentabel en dergelijke. Door een foutje van onze programmeur was deze optie tijdelijk echter beschikbaar voor normale leden.
Ik begrijp dat dat heel vervelend is, als je even naar ons e-mail en de e-mail richt aan Marcel, dan zorg ik voor een passende oplossing.
Ik hoop echter dat je ook begrijpt dat dit geen opzet was, maar een menselijke fout. Laten we proberen samen tot een goede oplossing kunnen komen.
Heb je hier al melding bij ons van gemaakt?
Het is namelijk inderdaad zo dat als je een normaal pakket hebt (zonder uitnodigingen), handmatige uitnodigingen niet werken. Dit stond ook zo aangegeven in de kostentabel en dergelijke. Door een foutje van onze programmeur was deze optie tijdelijk echter beschikbaar voor normale leden.
Ik begrijp dat dat heel vervelend is, als je even naar ons e-mail en de e-mail richt aan Marcel, dan zorg ik voor een passende oplossing.
Ik hoop echter dat je ook begrijpt dat dit geen opzet was, maar een menselijke fout. Laten we proberen samen tot een goede oplossing kunnen komen.
WebwinkelKeur - Webshop Keurmerk + Klantbeoordelingen: Modern keurmerk, ouderwets vertrouwen. Vanaf €8,95 p/m
Re: Keurmerken voor webwinkels
281Bedankt voor je snelle reactie en topservice.libertes schreef:@John7
Heb je hier al melding bij ons van gemaakt?
Het is namelijk inderdaad zo dat als je een normaal pakket hebt (zonder uitnodigingen), handmatige uitnodigingen niet werken. Dit stond ook zo aangegeven in de kostentabel en dergelijke. Door een foutje van onze programmeur was deze optie tijdelijk echter beschikbaar voor normale leden.
Ik begrijp dat dat heel vervelend is, als je even naar ons e-mail en de e-mail richt aan Marcel, dan zorg ik voor een passende oplossing.
Ik hoop echter dat je ook begrijpt dat dit geen opzet was, maar een menselijke fout. Laten we proberen samen tot een goede oplossing kunnen komen.
Re: Keurmerken voor webwinkels
282Graag gedaan, vervelend dat de verwachtingen van het normale pakket door een technische fout anders waren, maar ik hoop dat we een goede oplossing hebben geboden.
WebwinkelKeur - Webshop Keurmerk + Klantbeoordelingen: Modern keurmerk, ouderwets vertrouwen. Vanaf €8,95 p/m
Re: Keurmerken voor webwinkels
283Als stichting heb je toch geen winstoogmerk en kan je deze optie toch standaard aan laten staan?
Re: Keurmerken voor webwinkels
284Met die redenatie kunnen we natuurlijk alles gratis maken, dat hebben we vroeger ook geprobeerd, maar dat leek niet houdbaar.
Met verschillende pakketten proberen we de kosten eerlijk te verdelen. Zo kost het ontwikkelen van de software voor uitnodigingen gewoon veel geld, moeten we bemiddelen bij onterechte beoordelingen waar tijd in gaat zitten, en betalen we per e-mail onze e-mail gateway. Allemaal dus extra kosten die in het PLUS pakket verwerkt zitten.
Het meertalige pakket kost ook erg veel extra qua techniek en vertalingen. Met verschillende pakketten proberen we zo de kosten naar ratio over onze leden te verdelen en de drempel voor de kleine webwinkel toch laag te houden.
We werken met 4 full-timers, 2 part-timers en 3 freelancers. Die moeten helaas gewoon hun huur betalen. Ook maken we kosten voor server, kantoorruimte, marketing, beursbezoek, betalen we contributie voor onze geschillencommissie en zijn we lid van bijvoorbeeld EMOTA. Allemaal zaken die betaald moeten worden. Ik hoop dat dit een goede indicatie is dat er erg veel komt kijken bij het runnen van onze organisatie en we dat heel scherp doen. Dus helaas kunnen we niet alle opties standaard in 1 pakket aanbieden.
Met verschillende pakketten proberen we de kosten eerlijk te verdelen. Zo kost het ontwikkelen van de software voor uitnodigingen gewoon veel geld, moeten we bemiddelen bij onterechte beoordelingen waar tijd in gaat zitten, en betalen we per e-mail onze e-mail gateway. Allemaal dus extra kosten die in het PLUS pakket verwerkt zitten.
Het meertalige pakket kost ook erg veel extra qua techniek en vertalingen. Met verschillende pakketten proberen we zo de kosten naar ratio over onze leden te verdelen en de drempel voor de kleine webwinkel toch laag te houden.
We werken met 4 full-timers, 2 part-timers en 3 freelancers. Die moeten helaas gewoon hun huur betalen. Ook maken we kosten voor server, kantoorruimte, marketing, beursbezoek, betalen we contributie voor onze geschillencommissie en zijn we lid van bijvoorbeeld EMOTA. Allemaal zaken die betaald moeten worden. Ik hoop dat dit een goede indicatie is dat er erg veel komt kijken bij het runnen van onze organisatie en we dat heel scherp doen. Dus helaas kunnen we niet alle opties standaard in 1 pakket aanbieden.
WebwinkelKeur - Webshop Keurmerk + Klantbeoordelingen: Modern keurmerk, ouderwets vertrouwen. Vanaf €8,95 p/m
Re: Keurmerken voor webwinkels
285Nog iets anders mensen, misschien hebben jullie tips.
Ik krijg bijna geen reviews van mijn klanten. Alleen van de klanten waar ik persoonlijk contact mee heb gehad voor bestellingen heb ik er een paar gehad.
Ik geef aan dat het erg hulpvol zou zijn als beginnende webshop als ze een review kunnen achter laten, maar niets.
Heb ook al een persoonlijke mail gestuurd als test via mijn info@ email adres maar ook via hier geen review...
Erg lastig!!!!
Ik krijg bijna geen reviews van mijn klanten. Alleen van de klanten waar ik persoonlijk contact mee heb gehad voor bestellingen heb ik er een paar gehad.
Ik geef aan dat het erg hulpvol zou zijn als beginnende webshop als ze een review kunnen achter laten, maar niets.
Heb ook al een persoonlijke mail gestuurd als test via mijn info@ email adres maar ook via hier geen review...
Erg lastig!!!!
Re: Keurmerken voor webwinkels
286@John
Wellicht hebben we daar binnenkort ook een oplossing voor. We gaan ons systeem zo configureren zodat een beoordeling achterlaten straks met 1 klik mogelijk is en e-mails worden verzonden vanaf je eigen info adres. We hopen dat het aantal beoordelingen daarmee in de toekomst zullen stijgen.
Wellicht hebben we daar binnenkort ook een oplossing voor. We gaan ons systeem zo configureren zodat een beoordeling achterlaten straks met 1 klik mogelijk is en e-mails worden verzonden vanaf je eigen info adres. We hopen dat het aantal beoordelingen daarmee in de toekomst zullen stijgen.
WebwinkelKeur - Webshop Keurmerk + Klantbeoordelingen: Modern keurmerk, ouderwets vertrouwen. Vanaf €8,95 p/m
Re: Keurmerken voor webwinkels
287Dat blijft een moeilijk iets. Mensen zijn vaker review moe...
Maar misschien handiger om dit in een apart topic te plaatsen? Hier zijn trouwens ook al een aantal andere topics over.
Succes.
Maar misschien handiger om dit in een apart topic te plaatsen? Hier zijn trouwens ook al een aantal andere topics over.
Succes.
Plaats een Gratis backlink voor je webshop
Re: Keurmerken voor webwinkels
288Ik heb tegenwoordig wel meer reviews, maar ik heb er gemengde gevoelens over. Het is alleen maar heel positief....maar men wil graag iets terugzien voor een review. Bij mij krijgt men spaarpunten t.w.v. EUR 2,50. Voor een productreview krijgt men EUR 0,50 per product (maximaal 5). Meer kan ik echter niet doen..
Re: Keurmerken voor webwinkels
289Hoe doe je dat dan? Zijn dat vaste klanten?
Ik geef ze namelijk ook een kortingscode maar geen succes gehad tot nog toe.
Ik geef ze namelijk ook een kortingscode maar geen succes gehad tot nog toe.
Re: Keurmerken voor webwinkels
290Dit is ingebouwd bij CCV Biedmeer, maar jij kan bijvoorbeeld een kortingscode uitmaken voor een klant, die hij kan gebruiken bij een eerstvolgende aankoop. In het verleden maakte ik die codes direct uit via Webwinkelkeur, maar ik weet niet of het mogelijk is met jouw abonnement. Anders moet het handmatig...
Bij de uitnodiging tot een review vermeldde ik dan ook direct dat men een waardebon zou krijgen t.w.v. EUR 5,= voor het geven van een review. Dat is nu minder geworden, omdat ik productreviews probeer te krijgen.
Bij de uitnodiging tot een review vermeldde ik dan ook direct dat men een waardebon zou krijgen t.w.v. EUR 5,= voor het geven van een review. Dat is nu minder geworden, omdat ik productreviews probeer te krijgen.
Re: Keurmerken voor webwinkels
291In plaats van een vergoeding voor een review zou je ook kunnen denk aan een maandelijkse prijs, dat lokt wat meer dan 2,50 

Re: Keurmerken voor webwinkels
292Helaas veel studenten en/of webshop- eigenaren die zelf een keurmerk online helpen. Slecht voor de consument wat ons betreft.
Er zijn slechts 3 erkende keurmerk in Nederland info http://webwinkelkeurmerkvergelijken.nl/kosten.html
Deze keurmerk Thuiswinkel, Qshops en keurmerk.info zijn door de Consumentenbond erkend en aangesloten bij de geschillecommissie Den Haag. Dit is wettelijk verplicht voor webshops.
Er zijn slechts 3 erkende keurmerk in Nederland info http://webwinkelkeurmerkvergelijken.nl/kosten.html
Deze keurmerk Thuiswinkel, Qshops en keurmerk.info zijn door de Consumentenbond erkend en aangesloten bij de geschillecommissie Den Haag. Dit is wettelijk verplicht voor webshops.
Qshops keurmerk Reviews en Q payments; All inclusive Ideal slechts 10 cent
www.qshops.org oa 1000 gratis Reviews voor leden! Gele sterren in google?
www.qshops.org oa 1000 gratis Reviews voor leden! Gele sterren in google?
Re: Keurmerken voor webwinkels
293Publiek de confrontatie aan gaan doe ik liever niet, keurmerken hebben al zon slecht imago, een onderlinge discussie doet dan weinigs goed. Toch moet ik hierop reageren, omdat we als een van de grootste keurmerken nu wel erg makkelijk weggezet worden.
Ik denk dat je ons niet als studentenorganisatie kan afschilderen. Tot een maand geleden was Qshops immers nog niet eens aangesloten bij de SGC. Wij (www.webwinkelkeur.nl) hebben de dat principieel niet gedaan. We bieden zelf een minstens zo goed en betaalbaar alternatief.
Dat aansluiting bij de SGC verplicht is, is niet waar. De SGC is weliswaar aangewezen als Europese ODR instantie, maar verplicht is de aansluiting zeker niet. Het is primair een papieren zekerheid, terwijl webwinkeliers zitten te wachten op een praktisch betrouwbaar keurmerk.
Daarbij zou het netjes zijn om op de genoemde vergelijkingssite te vermelden wie het overicht heeft samengesteld. Het lijkt er verdacht veel op dat Qshops de initiatiefnemer is.
Ik denk dat je ons niet als studentenorganisatie kan afschilderen. Tot een maand geleden was Qshops immers nog niet eens aangesloten bij de SGC. Wij (www.webwinkelkeur.nl) hebben de dat principieel niet gedaan. We bieden zelf een minstens zo goed en betaalbaar alternatief.
Dat aansluiting bij de SGC verplicht is, is niet waar. De SGC is weliswaar aangewezen als Europese ODR instantie, maar verplicht is de aansluiting zeker niet. Het is primair een papieren zekerheid, terwijl webwinkeliers zitten te wachten op een praktisch betrouwbaar keurmerk.
Daarbij zou het netjes zijn om op de genoemde vergelijkingssite te vermelden wie het overicht heeft samengesteld. Het lijkt er verdacht veel op dat Qshops de initiatiefnemer is.
WebwinkelKeur - Webshop Keurmerk + Klantbeoordelingen: Modern keurmerk, ouderwets vertrouwen. Vanaf €8,95 p/m
Re: Keurmerken voor webwinkels
294Ik had eerlijk gezegd nog nooit van Qshops gehoord al bestaan ze volgens hun site al sinds 2005.
Maar zo'n aanvallend bericht in een oud topic in combinatie met meerdere spelfouten in een stukje van 3 regels, zorgt er bij mij al voor dat ik daar ook geen behoefte aan heb.
Maar zo'n aanvallend bericht in een oud topic in combinatie met meerdere spelfouten in een stukje van 3 regels, zorgt er bij mij al voor dat ik daar ook geen behoefte aan heb.