Shop to go pro iemand ervaring

1
Ik probeer mijn webshop op te zetten met Shop to go pro van Invender, het moet makkelijk zijn maar ik snap er niks van, winkelwagen krijg ik niet actief kleuren kan ik niet invoegen noem maar op, heeft iemand ervaring met deze software, het is best duur dus ik wil het liever wel gebruiken Heeft iemand ervaring met deze software of weet iemand of er ergens een demo of zo is? Tips zijn zeer welkom

Gr Lian


www.wol-en-zo.nl

Shop to Go Pro

2
Helaas. Geen ervaring met Shop to Go Pro. Maar staat er op de website van Invender zelf geen telefoonnummer van een support afdeling? Lijkt me raar als je software koopt maar hier geen ondersteuning bij krijgt?

problemen met shop to go

3
Ik heb sinds een week ook shop to go. En ik moet zeggen dat ik ondanks de handleiding het niet voor elkaar krijg om een fatsoenlijke webwinkel te maken. De support van invender werkt alleen via email.

Mijnwinkel van Logivert werkt in dat opzicht veel beter en makkelijker.

Maar kan iemand mij helpen aan een goede handleiding of uitleg tot een goede uitkomst.

alvast bedankt.

Lostt Art

4
Ik heb al een jaar Shop to Go Pro en loop steeds weer tegen andere problemen aan waar ze geen oplossing voor hebben.
Ik ben van plan om e.e.a. maar eens op papier te zetten want ik zit langzamerhand te koken.
Mijn webwinkel al 18 dagen niet bereikbaar.

Als ik jullie kan helpen:
Op deze manier is het mogelijk contact op te nemen.

Vragen en klachten
Ons doel is om u hoogwaardige producten tegen zeer lage prijzen te leveren. Hierdoor wordt zoveel mogelijk online afgehandeld. Voor helpdeskondersteuning dient u eerst uw product te registreren. Daarna kunt u met uw unieke klantgegevens vragen stellen via de Helpdekspagina's op deze website.


Algemene vragen of klachten kunt u per e-mail aan ons doorgeven.
Wij zullen iedere klacht serieus nemen en zo snel mogelijk beantwoorden (mochten wij voor de beantwoording afhankelijk zijn van onze leveranciers, dan laten wij u dit weten). Het e-mailadres luidt: info@invender.nl.

Mocht u onverhoopt niet tevreden zijn met onze service of producten en u wilt deze aan de directie voorleggen dan kunt u een aangetekende brief versturen naar het bovenstaande postadres en uw brief richten aan:


de heer Peter Dousma
Financieel Directeur

of de heer Raymond Lindemans
Commercieel Directeur
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

shop to go pro problemen

5
Een van de redenen dat ik Shop to Go Pro heb aangeschaft is de mogelijkheid van het implementeren van verschillende online betaalmethodes.

Fout dus!!

Ondanks dat ze dit ook vermelden in hun handleiding is dit dus niet zo.
Je bent verplicht om een peperdure provider als Ogone te nemen.
Duidelijk dus een vorm van "of misleiding of verkeerde voorlichting"

Zie onder het citaat uit de handleiding.

3.5.2 Online betaalmethodes (bijv. via Ogone)
Indien u kiest voor bijvoorbeeld Ogone (provider van o.a. iDeal en PayPal), of een andere (online) betaalmethode/provider, dan dient u zelf een contract af te sluiten met de betreffende partij.
Invender kan u hiermee verder helpen en ondersteunen.


Ik heb dit dus gevraagd hoe dit zit en dit is hun antwoord.

04-02-2009 13:22:22
Open
Bijlage: Antwoord: Goedemiddag,

Ik wil iDeal/PayPal betaling toevoegen aan de betaalmethode.
Alleen wil ik dat niet via Ogone maar via de aanbieders zelf.
Hoe moet ik te werk gaan.
Kunt u mij hierbij helpen.

05-02-2009 10:45:16
Beantwoord
Bijlage: Antwoord: Helaas is het niet mogelijk om scripts van andere aanbieders toe te voegen aan Shop to Go.
Op dit moment kunnen de betaalmogelijkheden alleen via Ogone worden toegevoegd.

05-02-2009 13:35:24
Open
Bijlage: Antwoord: Nou dat is dan heel erg leuk.
Een duur pakket waar je gedwongen wordt om op een heel dure manier te moeten gebruik maken van een aanbieder (ogone).

11-02-2009 11:29:08
Beantwoord
Bijlage:
Antwoord: Dat is niet mogelijk.

Mvgr,

Helpdesk

Wie de oplossing weet mag het zeggen.
[[/i]

6
Zijn er nog meer mensen die een slechte ervaring hebben met Shop to Go. Het is een rete duur programma en de service is slecht. Kunnen we iets met de ombudsman of een andere instantie.

PS.

Ik gebruik nu zen cart. freeware en ik kan elke betaalsysteem gebruiken die er is.

Lostt Art

Shop to go pro ervaring

7
Ik heb deze software 4 weken geleden aangeschaft. Het onstalleren gaf geen problemen. Na het bemerken van verschillende fouten, heb ik dat keurig bij de helpdesk aangegeven. Heb hun de inloggegevens van de webserver gegeven. Zij hebben vervolgens alles weer opnieuw geinstalleerd, en nog werken bepaalde functies niet goed. Ik heb hun er weer op aangesproken, maar krijg vervolgens doodleuk de vermelding "over enkele weken komt er weer een upadte beschikbaar en hopelijk kan uw webserver daar beter mee omgaan." Dus met andere woorden de webserver die ruim voldoet aan de gestelde eisen zou niet goed zijn? En hoe zo enkele weken wachten, dus de shop maar stil leggen? Nee dit accepteer ik niet, er is een aangetekende brief naar de directeeur verstuurd met de klachten en de opdracht om de software retour te nemen en te crediteren.
Geniet van het leven en ga skeeleren !!!

8
Lostt Art schreef:Zijn er nog meer mensen die een slechte ervaring hebben met Shop to Go. Het is een rete duur programma en de service is slecht. Kunnen we iets met de ombudsman of een andere instantie.

PS.

Ik gebruik nu zen cart. freeware en ik kan elke betaalsysteem gebruiken die er is.

Lostt Art
Ik heb zelf hier http://www.webwinkelforum.nl/viewtopic.php?t=368
zojuist een uitgebreid bericht geplaatst, had deze nog niet gezien. Maar als ze zelfs weigeren om aangetekende briefen te accepteren zal het wel moeilijk worden. Ik heb hun in de laatste mail wel aangegeven dat ik deze klachten op meerder fora zal aan geven.