Nieuwe berichten

1
De nieuwste berichten bovenaan zetten.

Nu lijkt het als je in een bepaald topic komt dan zie je berichten van 2010 terwijl eronder berichten van vandaag staan.

Het lijkt dan dat het forum niet actief is en je hebt maar een paar seconden om de nieuwe bezoekers te "vangen"

Mooiste zou zijn met de "tijd" van plaatsing. En zeker op de Home een overzicht.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Nieuwe berichten

5
PeterPastoor schreef:Oww aub niet de nieuwsten bovenaan. Dat is zo irritant :D

Hoezo?

Een forum moet up to date zijn. Als het lijkt dat er niet gereageerd wordt is de "nieuwe" bezoeker meteen weg.

Als je problemen hebt met mijn posts of HL verleden dan kun je me toch blokken?

Re: Nieuwe berichten

6
muis schreef:
PeterPastoor schreef:Oww aub niet de nieuwsten bovenaan. Dat is zo irritant :D

Hoezo?

Een forum moet up to date zijn. Als het lijkt dat er niet gereageerd wordt is de "nieuwe" bezoeker meteen weg.

Als je problemen hebt met mijn posts of HL verleden dan kun je me toch blokken?
Huh? Hoe kom je er bij dat ik problemen heb met je posts? Of met je HL verleden? Welk verleden? :P

Nee hoor ik heb geen enkele problemen met jou en je posts, ik zei alleen maar dat ik nieuwe posts bovenaan heel erg irritant vind :D Ik zit veel op fora en als dat hier in 1 keer anders is, is dat irri ;)

Geen enkele reden hoor om je te moeten blocken :)
Nu voor iedereen: https://webwinkelvragen.nl/. Meld je snel aan!

Re: Nieuwe berichten

8
mmmm. Blijkt toch wel te werken.

Ik had zoiets toen ik op dit forum kwam "is niet erg actief"

maar ja ik ben al een oude l....

Zal wel werken zo.

Re: Nieuwe berichten

9
@peter

Heb een trauma van HL

Vandaar mijn argwaan :-)

Reageer wellicht verkeerd...

Laten we voor inhoud gaan en leren :-)

Zie je in toekomstige topics (leuk)

Groet Willie

Re: Nieuwe berichten

11
Nou kom ik niet op heel erg veel fora meer tegenwoordig maar ik heb eignlijk nog nooit een forum gezien met de nieuwste berichten bovenaan.. Lijkt mij ook mega irritant ja. Moet je eerst weer naar beneden scrollen om vervolgens weer naar boven te scrollen om een topic te volgen. Onlogisch.

En ik weet niet hoe oud je bent maar ik lees al online vanaf de BBSen (met een Amiga 500) .. en dat ging toen toch ook echt met de oudste berichten bovenaan. ;)

Re: Nieuwe berichten

12
muis schreef:De nieuwste berichten bovenaan zetten. Mooiste zou zijn met de "tijd" van plaatsing. En zeker op de Home een overzicht.
Je kunt op de voorpagina zien waar vandaag nog is gepost. Ik heb bewust de datum veranderd in tekst zodat je ziet waar vandaag en gisteren activiteiten waren. Via het icoontje rechts bij de titel van het topic, kun je direct naar het laatste bericht in het topic springen.
Nu op mijn weblogs:

Re: Nieuwe berichten

15
Ruudd schreef:Ik moet zeggen dat ik me er nou niet bepaald aan stoor.. beetje zinloos topic! Je kunt in de index goed zien wanneer er voor het laatst gepost is dus dat gebruik ik altijd.

Ik vind het niet overzichtelijk.

Maar zal wel wennen zijn.

Het is trouwens "hij" :lol: