Zijn er meer mensen die hun producten naar Bol.com opsturen via de samenwerking die ze hebben met Postnl?
Ik heb 16 dozen opgestuurd, zijn hier thuis opgehaald en hebben als scan dat ze alle 16 zijn bezorgd bij Bol.com
Twee dozen zijn weg, en bol.com zegt dat zei het niet hebben ontvangen en leggen het neer bij postnl
Via die samenwerking kan je niet ervoor kiezen om je zending te verzekeren, dus er is nu circa 1000 euro aan inkoop weg.
Ik vroeg me af of anderen dit ook wel eens hebben gehad?
Re: Aanleverdienst Bol.com
2Je bedoelt de dienst 'Verzenden via Bol.com' waarbij jij zelf het magazijn regelt maar verzendt via het verzendcontract van bol.com? Oei, nee. Niet eerder gehoord en dat is wel problematisch. Hoe heeft PostNL gereageerd?
Nu op mijn weblogs:
Re: Aanleverdienst Bol.com
3Nee ik bedoel echt de aanlever dienst, dit is voor mensen die hun producten verkopen via LVB, en via deze dienst goedkoper hun producten naar Bol.com kunnen opsturen.
Je bent wat goedkoper uit en het word bij je opgehaald.
Bol.com zegt dat ze die twee dozen niet hebben ontvangen en de track en trace van Postnl zegt van wel.
Je bent wat goedkoper uit en het word bij je opgehaald.
Bol.com zegt dat ze die twee dozen niet hebben ontvangen en de track en trace van Postnl zegt van wel.
Re: Aanleverdienst Bol.com
4Heb je bij PostNL al een verzoek ingediend om dit verder te onderzoeken?
Nu op mijn weblogs:
- Advertentie
Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!
Re: Aanleverdienst Bol.com
5Ben er nu wat mee bezig, maar wat schets mijn verbazing een van de twee dozen is nu opeens verwerkt en dus boven water.
krijg je eerst te horen dat na onderzoek de dozen niet bij Bol zijn aangekomen. je maak je boos, hele dag naar de klote omdat je er de hele dag mee bezig bent en dan zo opeens is in ieder geval een doos weer terug.
De andere doos zal nu waarschijnlijk ook wel boven water komen bij Bol.
Ben wel wat boos geworden aan de telefoon, maar dat moeten ze me maar niet kwalijk nemen als ze je laten weten dat er voor 1000 euro aan inkoop weg is.
krijg je eerst te horen dat na onderzoek de dozen niet bij Bol zijn aangekomen. je maak je boos, hele dag naar de klote omdat je er de hele dag mee bezig bent en dan zo opeens is in ieder geval een doos weer terug.
De andere doos zal nu waarschijnlijk ook wel boven water komen bij Bol.
Ben wel wat boos geworden aan de telefoon, maar dat moeten ze me maar niet kwalijk nemen als ze je laten weten dat er voor 1000 euro aan inkoop weg is.
Re: Aanleverdienst Bol.com
6Nou, ik zou ook boos worden als ze zeggen dat ze mijn spullen kwijt waren hoor! Je verwacht van Bol.com toch dat ze het op dit punt tenminste op orde hebben. Aan de andere kant is het natuurlijk wel bijzonder druk deze weken.
Nu op mijn weblogs:
Re: Aanleverdienst Bol.com
7Ik heb dit zelfde probleem ook twee maanden geleden gehad. Dit ging ook om circa 1000 euro aan inkoop. Het is vervelend dat bol.com de bal bij postnl legt en postnl vervolgens weer verwijst naar Bol.com. Daarnaast geef ik je trouwens het advies om al je LVB goed te bekijken. Ik heb nu al elke zending dat ik bijvoorbeeld 30 producten van een artikel voormeld en bol.com vervolgens maar 29 stuks op voorraad legt. Ik kan niet bewijzen dat ik het daadwerkelijk heb opgestuurd dus zegt bol dat ze het niet hebben ontvangen. Volgensmij wordt er aardig wat gestolen/verkeerd geteld door de medewerkers daar, aangezien het bij mij al om meer dan 100 euro per maand gaat. Heeft iemand hier dezelfde ervaringen als dat ik heb gehad?