Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

lightspeed ecommerce
lightspeed ecommerce
 
BBYSTOR
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 augustus 2022

Graag feedback voor mijn webshop

02 augustus 2022

Goedeavond, 

Enige tijd geleden was ik de webshop BBYSTOR gestart en heb zelf leveranciers gezocht en de website in elkaar gezet. Dit was allemaal gedaan zodat ik 21 maart 2021 van start kon gaan. Tot op heden zie ik dat er veel bezoekers op de website verschijnen en ook de social platformen worden volop bezocht. Ik heb in andere forums ook om feedback gevraagd, dit ook toegepast. En zou graag hier ook willen proberen om te zien wat jullie aan feedback hebben voor mijn webshop. De website link is: https://bbystor.com/

Ik zie graag jullie feedback tegemoet, zodat ik mijn webshop alsmaar beter kan maken voor mijn klanten.
 
frafra
Berichten: 1077
Lid geworden op: 15 januari 2011
Locatie: Breda

Re: Graag feedback voor mijn webshop

05 augustus 2022

Ik denk dat de naam afschrikt. Ja, als je doordenkt is het babystore maar dat staat er niet. En het staat overal in hoofdletters, schrikt af.
De bedragen zijn vreemd wat ook zou kunnen voorkomen bij een fake store.
De levertijd is lang.
Als je aangeeft dat het vanuit jouw leveranciers wordt verzonden dan ga ik even doorzoeken om die leverancier zelf te vinden.
En het lijkt er zelfs op dat je gratis retourneren aanbiedt? Snel mee stoppen. Wil je 2 keer verlies pakken op verzenkosten?
Vlaggen met andere landen? Focus eerst op NL en BE.

Klinkt allemaal een beetje aanvallend uiteraard, is niet de bedoeling. Buiten mijn puntjes vind ik het een mooie shop.
 
BBYSTOR
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 augustus 2022

Re: Graag feedback voor mijn webshop

05 augustus 2022

Beste frafra,

Dank voor je feedback! De prijzen kan ik goed begrijpen, deze heb ik gelijk ook aangepast, zodat ik vermijd over te komen als een 'fake shop'. De leveranciers worden de vervoerders bedoeld, dus PostNL, DHL, GLS etc. die hanteren allemaal verschillende levertijden, dus daarom dat ik de 4 á 5 werkdagen hanteer op mijn webshop. De klant krijgt dan niet het idee dat de afspraken niet worden nagekomen als het niet bijvoorbeeld binnen 2 dagen geleverd wordt. Dus de 4 á 5 werkdagen is de garantie dat het binnen die periode geleverd wordt. Andere producten hebben een wat langere levertijd, doordat zij met een andere vervoerder verstuurd worden. Het retouren van de producten is geheel op de kosten van de klant, dit staat ook vermeld op de pagina's retouren en veelgestelde vragen. De vlaggen zijn voor de sier, ik begrijp dat het aanduidt alsof in deze landen bezorgd wordt, maar zoals je had vermeld ligt de focus op NL en BE. Tot slot zeg je dat de naam 'afschrikt', maar wat is dan de reden dat dit wordt ondervonden?
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht