Word een e-commerce entrepeneur met Lightspeed eCommerce (voorheen SEOshop). Dé aanbieder van professionele webshops voor het MKB. Bij deze SaaS-software hoef je nooit te betalen voor updates. Ook het inhuren van dure programmeurs is niet nodig. Toch voelt elke webshop als maatwerk. Kies uit aanpasbare responsive templates en meer dan 150 koppelingen. Sluit je aan bij meer dan 10.000 ondernemers. Probeer Lightspeed eCommerce nu 14 dagen gratis en vrijblijvend.
Ik denk dat als je dit rechtstreeks op het forum in de groep gooit, dat er wellicht een goede oplossing voor is, want ik ken Engelse ondernemers die dit al hebben opgelost. Het probleem zit hierbij in een aantal kleine onhebbelijkheden in windows office, verschil tussen 2000,2003 en 2007. Als je er een officiele klacht/opmerking van maakt ( niet via easy addin, maar support via de shop zelf) daar zeker een opvolging van komt.Ik ben ondertussen en stuk verder met SF en lig ook al lng te knoeien met het importeren van de bestanden naar Google shopping en andere vergelijkingssites.
Echter nog niet geslaagd de csv en xml bestanden blijken totaal niet meer aan de richtlijnen te voldoen en zitten bovendien boordevol fouten, detailpaginalinks blijken subpagina links te zijn.
Volgens mij is dit niet juist: alleen ideal is gratis, en de server wordt daar bij Easy addin op ingesteld, maar...zodra je meer wenst loopt dit via de geldende overeenkomst.de opmerking over globecharge is niet zo zeer gericht op de prijs want achteraf gezien blijkt dit een goede dienst tegen een gunstige prijs, echter op de voorpagina werd en word nu nog de indruk gewekt voor beginners dat ideal gratis is, terwijl daar de account voor nodig is!
Niet juist: een server die je huurt bij de provider, kan een ruimte bevatten van b.v 1000 mb en worden opgedeeld in een map of folder.het gebruik van meerdere shops is wel waar, echter bij een nieuwe shop wil je ook de gekoppelde websitenaam hebben staan en gescheiden mailadressen.
en dat kan weer niet.
Het verschil tussen versie 8 en 9 is nihil in mijn optie, en het moet lukken met versie 8.Op het Seo verhaal geef ik SF niet de schuld, ik geef alleen aan dat mensen daar op lange termijn geen hoge verwachtingen van moeten krijgen, u begrijpt dat de ervaring is gedeeld naar mensen die zich orienteren op het gebied van webwinkels.
U zelf geeft als promo al aan: verbeter u seo en schaf SF 9 aan...
Helemaal mee eens, daar zou erg veel verbetering moeten komen.De helpdesk heb ik niet meer gebruikt, je belt krijgt een knulletje aan de telefoon die nooit geen antwoord weet en zegt dat je wordt terug gebeld.
Dat is al zeker 12 keer gebeurt en nooit wat terug gehoord!
Ik ben niet van sf, en ik ben het met je eens dat hier erg veel te halen valt.Maar goed, ik begrijp dat u als Shopfactory graag u eigen product positiever ziet staan.
Het importeren van de producten naar google, en shopping channels is van groot belang en dat is helaas niet op orde. toen SF7 gekocht werd was dat al snel een probleem en bij 8 nog steeds.
Hoi Frank,Was het al iemand gelukt met google shopping, ik kom er ook nog niet uit.
Ik begreep dat met de salesmanager iets mogelijk was, helaas is me dat niet gelukt.
Is deze marketeer functie ook te gebruiken in de standaard versie of heb je hier voorHoi Frank,Was het al iemand gelukt met google shopping, ik kom er ook nog niet uit.
Ik begreep dat met de salesmanager iets mogelijk was, helaas is me dat niet gelukt.
Dat kun je doen met de Marketeer module van versie V9, hier zit een Google shopping export functie in. Heb je hulp nodig dan zal de support je hier verder bij helpen
Beste SEOshop,Waarom zou je überhaupt met een Windows programma dat je dient te installeren vanaf een CD een webwinkel maken? Dit is zeer ouderwets. Als je bijv. een winkel hebt en ook thuis werkt dan dien je een backup te maken van je wijzigingen om op een andere plek te werken. Ik zou u willen aanbevelen om met een platform te werken dat gehost wordt.