Re: Wat is een goede manier van adverteren?

31
Hmm ik ben wel benieuwd hoe zijn website er voorheen uitzag. Veel plaatjes van producten zijn niet aanwezig. Naar mijn mening is het van HEEEEEEEEEEEL groot belang dat de klant kan zien wat hij-zij koopt. Anders koopt men het niet. Dus buiten SEO en geen frighting log in zou ik zeggen; zorg dat alles wat je verkoopt ook te aanschouwen is op je site.

Re: Wat is een goede manier van adverteren?

32
Bij mij zijn er 2 manieren die altijd heel effectief werken. Ten eerste ben ik volop bezig met zoekmachine-optimalisatie, zoals het schrijven van landingspagina’s en linkbuilding.

Ten tweede verspreid ik flyers en deel ik mijn visitekaartjes uit. Zorg er wel voor dat je het bij een goedkope online drukker laat doen zoals Drukland.nl. Daar kan je 5.000 A6 flyers drukken voor nog geen 40 euro. Goedkoop drukwerk bestel ik sinds een jaar altijd op Drukland.nl, scheelt behoorlijk wat geld.

Groeten Evelien

Re: Wat is een goede manier van adverteren?

34
Ik ben het met evelien eens. SEA SEO is de key. Offline is drukwek ook niet prijzig meer. Voor offset drukwerk (goedkoop en snel) zou ik naar drukwerkdeal.nl gaan.

Voor snel digitaal (kleinere oplages) drukwerk moet je naar drukhetnu.nl gaan. (goedkoop en alles word express geleverd)
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Wat is een goede manier van adverteren?

35
Ik heb goede ervaringen met het bedrukken van Flyers door flyeralarm.com. Wij konden vorig jaar op het laatste moment op een beurs staan maar hadden niks aan promotiemateriaal. We hebben toen 1.000 flyers laten bedrukken die we de volgende dag al op kantoor bezorgd kregen. Die flyers hadden we zelf via de portal ontworpen en speciaal gemaakt voor die beurs.

Iets wat daarop lijkt is het bedrukken van stickers. Een echte guerilla marketing tactiek om op je stickers in te zetten op plekken waar je doelgroep veel komt.

Grtz Robbert 
Bureau Vindbaar
Laatst gewijzigd door Dirkjan op 22 januari 2024, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Wees zuinig met linkjes s.v.p!