Post verzenden naar België

1
Ik ben al een tijdje op zoek naar verzendopties voor België. Momenteel maak ik gebruik van digitale postzegels, maar deze oplossing voldoet niet helemaal aan mijn behoeften. Het probleem is dat er geen gebruik wordt gemaakt van facturen en ik ook handmatig een adreslabel moet aanmaken. Ik ben op zoek naar een dienst vergelijkbaar met MyParcel, maar dan specifiek voor brievenbuspakjes naar België. Heeft iemand suggesties?
Jojoba olie
Kennis is rijkdom

Re: Post verzenden naar België

2
Goederen met (digitale) postzegels of frankeerstempel versturen buiten NL is helaas niet meer toegestaan: er moet hiervoor een barcodesticker aangemaakt worden. Ik heb daarvoor nog geen andere aanbieder gevonden dan PostNL. Een PostNL account is daarvoor vereist. Een gedoe, omdat dit niet koppelt met de winkelsoftware en de etiketten semi handmatig aangemaakt moeten worden. Ik heb in  het verleden regelmatig gevraagd aan MyParcel of men deze optie ook wilde bieden, maar het antwoord was uiteindelijk nee!
Ik houd mij dan ook aanbevolen voor een alternatieve aanbieder!

Re: Post verzenden naar België

3
Zit er zoveel verschil in? Iedere winkelsoftware zou toch moeten kunnen koppelen met Post.nl? Er zijn vele plug-ins beschikbaar en anders maatwerk misschien?

We werken met post punt nl naar B-post en dat via een koppeling in de webwinkel. 1 druk op de knop.
Alles loopt op rolletjes... Bekijk onze handige wielen op: https://www.zwenkwielen.net
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.