Billink review, onze ervaring als Ecommerce partij met Billink.

1
Hoi Allen,

Ik zou dit nooit posten, maar wij als ervaren Ecommerce partij wil graag een bericht posten, om mensen te behoeden voor dezelfde fout als wij hebben gemaakt. Het kan zijn dat andere deze ervaring mogelijk niet hebben. Maar wij zeker wel, dus bij mijn insziens is het nuttige informatie om andere E-commerce partijen de juiste keuze te laten maken met hun achteraf betalingen.

Hiebij mijn review:

Rampzalig bedrijf!! Als Ecommerce partij nooit mee in zee gaan! Ze betalen zeer slecht uit. Alle risico's liggen alsnog bij de verkoper ipv Billink, wat bij andere achteraf betaal partijen niet is. Kies dus zeker voor Klarna of Riverty.

Daarnaast bieden ze totaal geen service, je hebt veel meer afkeuringen als bij andere achteraf betaalpartijen. Waardoor je veel omzet misloopt bij de achteraf betaalmethode ten opzicht van andere partijen.

Wij gaan dit als serieuze E-commerce partij ook delen met onze collega's want wij zijn hierbij geschaad en dit heeft ons veel omzet gekost maar ook hoge kosten opgeleverd.

Op het gebied van Fraude bestellingen loopt hun systeem jaren achter op de andere achteraf betaalpartijen, maar in plaats hiervan service op te leveren. Leggen ze alle problemen bij de Ecommerce partij neer en steken ze zelf hun hoofd in het zat.

Al met al, nooit mee in zee gaan!