Een goedendag,
Ik ben bezig met een Wordpress webwinkel te maken met het Thema Blocksy.
Nu heb ik daar WooCommerce geïnstalleerd en 2 producten aangemaakt.
Bij de producten ook een afbeelding , dat is de afbeelding die je het eerst ziet zonder dat je daar nog op geklikt hebt.
Als ik dan dus in "de winkel" kijk dan zie ik daar 2 producten A en B
Maar bij A zie ik dat de randen van de afbeelding zijn komen te vervallen ( vallen buiten de afbeelding) en bij product B zie ik wel de hele afbeelding.
Ik heb bij het product opties om de afbeelding aan te passen maar ik krijg het niet voor elkaar om de afbeelding A in zijn geheel te laten zien.
De afbeeldingen hebben van oorsprong dezelfde afmetingen dus dat zou het probleem niet mogen zijn.
Hier is te zien wat ik bedoel: https://www.uitdeelzakjesbloemzaden.nl/
Graag verneem ik waar ik dat kan aanpassen
Hopelijk is er iemand die me hier bij kan helpen, alvast bedankt.
Hans
Re: grote van de product afbeelding
2Hoi,
Ik denk eigenlijk dat ie ook van de 2e foto wat afknipt, maar dat je dat niet ziet omdat daar niets staat. Ik zie dat hij de foto's resized, en dat het daar misgaat. Als de verhoudingen dus beter zijn gaat het waarschijnlijk wel goed. Dus als het origineel iets breder, of iets minder hoog is.
Ik denk eigenlijk dat ie ook van de 2e foto wat afknipt, maar dat je dat niet ziet omdat daar niets staat. Ik zie dat hij de foto's resized, en dat het daar misgaat. Als de verhoudingen dus beter zijn gaat het waarschijnlijk wel goed. Dus als het origineel iets breder, of iets minder hoog is.
Nu op mijn weblogs: