Verpakkingsmaterialen

1
Beste allemaal,

Wie kan me van advies voorzien mbt verpakkingsmaterialen?

Denk hierbij aan kleine verpakkingen, leveranciers etc etc. Ik weet dat er diverse zijn maar wil graag jullie ervaringen en meningen over bedrijven weten.

Hoor graag van jullie.

Gr

Re: Verpakkingsmaterialen

2
Ik heb goeie ervaringen met HODI en HV verpakkingen.
Het hangt er een beetje van af wat je nodig hebt.
Topa heeft ook veel en heeft goeie service, bovenste twee trouwens ook..
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Verpakkingsmaterialen

5
ik koop alles bij rajapack.nl

Hoofdzakelijk dik bubblefolie en golfkarton..

ik zou zeggen, kijk wat je nodig hebt en waar je het het goedkoopst kan krijgen. "t is nou niet het spul waar je met garantie bepalingen enzo te maken hebt. ;)

Re: Verpakkingsmaterialen

7
Ik haal ook het meeste bij Rajapack. Laatst wel een pallet dozen op maat besteld bij doosopmaat.nl die ik hier op dit forum tegen kwam.

Opvulchips haal ik in Belgie voor een zeer leuke prijs (10 zakken minimaal per bestelling) maar duurt soms lang. Dan rij ik vaak even langs de Paardekoper om daar een zak te halen. Scheelt er veel in prijs als je dat zelf afhaalt.

Re: Verpakkingsmaterialen

8
Dat is trouwens ook wel handel met erg goeie marge blijkbaar.. als ik zo de kortingen elke keer bekijk die Rajapack geeft wanneer 3, 5 of 10 koopt van iets ipv 1. Dat kan goed oplopen.

Re: Verpakkingsmaterialen

11
Als iemand nog een goed adresje of idee heeft voor vulmateriaal (chips / papier / whatever) houd ik me aanbevolen :)

Verder inderdaad doosjes bij Rajapack, Topa, Perfectpak e.d.
Zeke Internet Services - www.zeke.nl

Wij leveren [url=http://www.zeke.nl/webwinkels/index.html]professionele webwinkel software[/url] op maat en hosting. Kwaliteit, service en betrouwbaarheid staan bij ons voorop!

Re: Verpakkingsmaterialen

12
Beste mensen.

Wij hebben regelmatig leuke partijen diverse soorten nieuwe verpakkingsdozen voor een zeer aantrekkelijke prijs.

Wilt u weten wat wij momenteel op voorraad hebben gewoon even mailen naar Marvi211@hotmail.com, dan mailen wij u een lijst met huidige voorraden.

Met vriendelijk groet,

H.O. Lamberink

Re: Verpakkingsmaterialen

13
Dozen om mijn artikelen in te verzenden heb ik tot nu toe altijd bij Dozenmarkt besteld. Contact is goed en hier zijn goede afspraken te maken. Om een beetje op de kosten te letten bestel ik uit de lijst met restpartijen nieuwe dozen (wel even opletten want er staan ook veel bedrukte dozen in de lijst).

Re: Verpakkingsmaterialen

14
CiRoPack heeft vulmateriaal op voorraad staan. Dus dat is snel in huis. In de webwinkel kun je allerlei formaten dozen/doosjes uit voorraad bestellen. En natuurlijk maken we ook alle formaten direct in onze eigen fabriek. Geen tussenhandel dus goede prijzen.
http://www.ciropack.nl

Re: Verpakkingsmaterialen

16
Max24 schreef:Topa.nl
Doe ook jaren zaken met deze club. Laatst nog dozen op maat laten maken tegen twee kwartjes. Vergeet niet dat je altijd een gratis zaak snoep krijgt.