AANBOD: Bedrijfsnaam, logo- website- of ander design

1
Zoekt u advies met het bedenken van een bedrijfsnaam? Of wilt u uw webwinkel een professionele uitstraling geven en wilt u veel keuze hebben en zelf uw budget bepalen?

Via http://www.brandsupply.nl kunt u een wedstrijd uitschrijven voor een bedrijfsnaam of voor een passend grafisch design. Vervolgens gaan velen van onze designers aan de slag om u het beste design of de beste naam aan te bieden.

Wij (en onze designers) helpen u graag.

Re: AANBOD: Bedrijfsnaam, logo- website- of ander design

2
Bepaal zelf het budget en dus de prijs!

Kort door de bocht is dit een leugentje natuurlijk. Waarom? Omdat de site minimum inleg behoeft, eigen logo ontwerp bijvoorbeeld, minimum 145 euro. Website, 230 euro etc.

Vervolgens gaan velen van onze designers aan de slag

Ik keek eens bij wat voorbeelden en dan zijn er bijvoorbeeld 8 inzendingen... 4 van 1 designer, 3 van een ander en dan nog 1. Ik verwachte dan eerlijk gezegd ook 8 verschillende...

Verder is het natuurlijk wel een leuk idee.

Re: AANBOD: Bedrijfsnaam, logo- website- of ander design

4
@Meesleepbeest en andere bezoekers van dit forum.

Bedankt voor uw reactie,

U heeft terecht geconstateerd dat wij een minimum bedrag aan prijzengeld hanteren, iets dat ik (Bart, communicatiemedewerker) helaas niet in de bovenstaande post vermeld heb.

Dit minimum is uiteraard niet zonder reden. Het is gebleken dat de betere designers niet bereid zijn om onder een bepaald awardbedrag designs in te sturen. En omdat wij zowel de tevredenheid van onze opdrachtgevers erg hoog hebben staan (zie ook hier onze geld terug garantie (m.u.v. administratiekosten)), als de belangen van de designers hanteren wij een minimum bedrag en geven wij ook adviezen in wat de beste bedragen zijn om per ontwerp- en naamwedstrijd te hanteren. Het mag duidelijk zijn dat des te hoger het bedrag is, des te meer inzendingen er op de wedstrijden komen.

Gemiddeld worden er per ontwerpwedstrijd zo'n vijftig designs ingestuurd. Bij ieder design heeft de opdrachtgever de mogelijkheid om een reactie te geven en daarmee het ontwerp te perfectioneren naar zijn of haar wens. Met het gemiddelde aantal designers per wedstrijd ben ik helaas niet bekend. Wel kan ik zeggen dat er op dit moment 1936 designers staan ingeschreven.

Ik hoop hiermee mijn eerdere post voldoende toegelicht te hebben. Mocht iemand meer informatie verlangen, dan staan wij u tevens graag te woord via support[at]brandsupply.nl

Met vriendelijke groet,
Bart Sintenie
Brandsupply
Schakel verschillende ontwerpers in voor uw logo, huisstijl of ander design of voor het bedenken van een bedrijfsnaam. Kijk op http://www.brandsupply.nl
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: AANBOD: Bedrijfsnaam, logo- website- of ander design

5
O, maar ik ben het helemaal eens om een minimum bedrag te hebben hoor, ze zijn ook niet hoog. De kachel moet ook branden natuurlijk, alle begrip voor. Alleen maak die ene zin dan iets anders... 'Lage minimum inleg' ofzo.

Het zou ook handig zijn om de term 'muv administratiekosten' gewoon transparant te maken. Welk bedrag hang je hier aan? Ook op de pagina's waar je een wedstrijd uit kunt schrijven wordt wel vermeld dat je de inleg + fee terug krijgt, maar niet dat daar nog administratiekosten vanaf gaan.
Pas als je naar de veelgestelde vragen gaat vind je het bedrag terug.

Een beetje meer transparantie zal dus wel mogen van mij persoonlijk.

De opzet is gewoon leuk en goed en ik denk dat ik nog wel een ontwerp aan ga vragen. Eens goed de omschrijving uitdenken. :)