Belastingdienst boete?

1
Ik moet mijn aangifte voor 28 februari versturen maar ik krijg gisteren al een brief met een boete van 50 euro, beetje vreemd heb dit nog nooit eerder gehad op deze manier. Het is toch nog niet de 28ste geweest en wat moet ik hiermee doen? Ik kan niet aantonen dat ik de brief gisteren al heb ontvangen, er staat namelijk rechtsboven op de brief dagtekening 28 februari.
Is een webwinkel keurmerk zinvol?
Hoe verzin ik een naam voor mijn webwinkel?
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Belastingdienst boete?

6
Max24 schreef:
Verkoper schreef:euhm je hebt die brief toch in je handen? Dan kan je toch aantonen dat je hem hebt ontvangen? :)
Ja dat wel maar ik kan niet aantonen dat ik hem gisteren heb ontvangen aangezien er als datum de 28ste op staat ;) Afijn maandag even bellen :D
Inscannen en emailen naar jezelf? Als je dat nu zou doen, kan je toch bewijzen dat je hem iig vandaag al in je handen had.