Brievenbusdozen

1
Waarom een Brievenbusdoos?

- Gemaakt van stevig golfkarton
- Perfecte bescherming van uw producten
- Eenvoudig op te zetten

Onze brievenbusdoos is verkrijgbaar in bruin golfkarton , op aanvraag ook in wit en met bedrukking te verkrijgen.

Dozen zijn voorzien van Resyteken.

Afmetingen :

299x213x27mm

255x160x27mm

Re: Brievenbusdozen

4
veke schreef:Als ze spreken over bijvoorbeeld 299x213x27mm, bedoelen ze dan de binnen of buitenmaat?
Bij verpakkingen hoort altijd de binnenmaat te worden genoemd, anders kun je immers moeilijk gericht iets inpakken.
StoreCore.io
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Brievenbusdozen

6
En dat ie letterlijk tekst van zijn site kopieert naar dit forum en geen gehoor geeft aan mijn berichten. Laatste waarschuwing, Marcel. Heb ook even een PB gestuurd hierover :)

Re: Brievenbusdozen

7
Hoi,

voor brievenbusdozen zijn Perfektpak en hodi wel goede adressen. Die van perfektpak lijken wel duurder maar ze rekenen geen verzendkosten.

Succes,
Goed verpakken is een kunst

Re: Brievenbusdozen

8
en denken altijd graag mee naar oplossingen. Goeie ervaringen met dit bedrijf.
Ik haal ze bij KadoDesign omdat ze daar de verzenddozen in kleur leveren voor 0,55 ct per stuk. Een paar cent duurder maar voor mijn producten geschikter.
KadoDesign is sowieso een 'snoep-winkel' voor mooie verpakkingen maar altijd de moeite waard te kijken of ze deze ook elders aanbieden waar het goedkoper kan.
(TICA bijvoorbeeld).

Re: Brievenbusdozen

9
Jammer dat ze die gekleurde dozen maar in 1 maat hebben, voor 1 armbandje bijvoorbeeld vind ik hem te groot. Wel erg graaf zo'n verzenddoos in kleur.

Re: Brievenbusdozen

11
Dank je wel erg leuke gekleurde zakjes inderdaad, alleen verzend ik niet meer in bubbels enveloppen. Er zijn wel eens in het verleden daardoor sieraden kapot aangekomen bij de klant, om dit te voorkomen verzend ik alleen nog maar in dozen. Alleen een sjaal(tje) zou ik natuurlijk wel in zo'n envelop kunnen verzenden...Maar meestal besteld men die nooit alleen.

Re: Brievenbusdozen

12
Ik zie bij perfektpak geen brievenbus dozen staan of kijk ik overheen?
Ik bestel tot nu toe bij verpakkingonline. Ze hebben een uitgebreid keuze. Ze rekenen wel verzendkosten, ongeveer 8,00 euro.
Ik verstuur kleine palmplanten en kan diverse maten kopen als de planten groeien.
www.palmboomtekoop.nl voor palm, banaan en oleander zaad

Re: Brievenbusdozen

13
lemmings schreef:Ik zie bij perfektpak geen brievenbus dozen staan of kijk ik overheen?
Je kijkt er overheen, niet bij dozen zoeken namelijk ;)

Assortiment -> Postverpakkingen -> Brievenbusdozen

Linkje

Re: Brievenbusdozen

14
@ Meesleepbeest,
dank je, ik had idd bij "dozen" gekeken. ik zal uitrekenen hoe de kosten zijn.
www.palmboomtekoop.nl voor palm, banaan en oleander zaad

Re: Brievenbusdozen

15
Ik heb een bestelling gedaan bij verpakkingenzo.nl. Vergelijken met verpakkingonline.nl zijn ze iets goedkoper, maar veel scheelt het niet, dwz, De ene product is goedkoper en de ander duurder maar niet genoeg verschil om bij beide te bestellen, dit ivm verzendkosten. Nu afwachen hoe snel mijn bestelling binnen is. Bij verpakkingonline was het tot nu de volgende dag bij mij thuis.
www.palmboomtekoop.nl voor palm, banaan en oleander zaad

Re: Brievenbusdozen

16
Ik ben zeer tevreden met de service van verpakkingenzo. Gisteren besteld en nu (11.38uur) bij mij binnen! Kortom een aanrader, en nee dit is geen spam maar een tevreden klant. Ik heb ze dit ook gemaild.
www.palmboomtekoop.nl voor palm, banaan en oleander zaad