Re: Hulp bij verkeer genereren voor ideele webwinkel

2
ik lees op 1 pagina: (dan komt het over of er maar 10% word weg gegeven)
"DoGoodFeelGoodShop schenkt direct 10% van elk aankoopbedrag (incl. BTW) aan twee stichtingen:"

Op een andere pagina lees ik dan weer:
+ Na bedrijfskosten (die wij zo laag mogelijk houden), belastingen en continuïteitsreserveringen doneren wij de overgebleven netto opbrengsten aan onze doelstellingen (ofwel 100% van de netto winst).

Dan kan het wel kloppen.

Probeer het duidelijk op 1 pagina te zetten, anders komt het slecht over.

Ps.: als je de website gaat promoten op websites, probeer taalfouten zoveel mogelijk te vermijden met een spellingschecker

Re: Hulp bij verkeer genereren voor ideele webwinkel

4
Jullie hebben er vast al aan gedacht, maar ik denk dat je het concept op één punt nog enorm kunt verbeteren: laat kopers zelf een goed doel kiezen. Dat kan de betrokkenheid enorm verhogen.

Nu is het nog een beetje in nevelen gehuld, een beetje van "de meeste bijdragen gaan naar dit en dat, maar daarnaast doen we ook aan zus en zo". Dat kan veel concreter en directer. Niet dat je kopers meteen één kind in de derde wereld met naam en toenaam moet laten adopteren, maar je kunt kopers wel veel directer persoonlijk betrekken bij een concreet project.

Off topic: maak van al die Engelse interfacetermen fatsoenlijk Nederlands: Categories, Shopping options, Price, Get rates, enzovoort.
StoreCore.io
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Hulp bij verkeer genereren voor ideele webwinkel

5
Kijk eens bij [url]ttp://www.ello-mobile.be[/url]
kijk eens onder de knop "Wie steun je?"
Is in samenwerking/controle met "de Koning Boudewijnstichting", is in België zeer bekend.
Dus mensen vertrouwen het. (als jezelf vaag blijft gaan de mensen het misschien niet vertrouwen)

Ello een provider voor de gsm die zijn winst aan een goed doel geeft.
Je kan dan ook kiezen tussen verschillende doelen.

Mijn vrouw heeft ook een abonnement bij Ello-Mobile.
Ze is een natuurliefhebber, dus ze kiest in die genre.