2
Als eerste... de kleuren... rood/zwart straalt agressie uit...
Ten tweede: op je'n webshop laad bij mij de linkerkolom niet omdat die walgelijke slide constant dingen loopt te laden.
Tip: haal slide er vanaf.
Ten derde: GoogleAds... verschrikkelijk.... haal die er van af als je serieus genomen wilt worden. Welke ondernemer maakt reclame voor zijn concurrenten?

3
de kleuren zijn zwart oranje. en dat zijn de huis kleuren van mijn bestaande winkel. vroeger namelijk onderdeel van blokker.

voor de rest bedankt voor de tips!

4
Voor mij zijn de kleuren Rood Zwart.

Het leest niet echt rustig.
Dat je de huisstijl aan wil houden kan ik begrijpen, maar zorg ervoor dat het voor bezoekers rustig lezen is.
Zolas het nu is, zullen bezoekers niet lang op je site blijven omdat het verontrustend voor je ogen is.
Houd je contrast en kleuren rustig.
Verder Google Adsense is inderdaad niet echt iets wat je in je webshop moet hebben.
Als laatste linken van linkpartners zou ik op een apparte Links pagina maken, maar niet op je homepagina.
Webmasters verdien geld en meld je aan op http://www.silk-stockings.nl/idevaffiliate/index.php
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

5
In 1 woord: AUW!

Rode achtergrond: nooit doen. Huisstijl OK, maar me dunkt dat die kleuren al opdringerig genoeg zijn met slechts een banner met logo. Ik heb verder niet naar inhoud gekeken omdat ik direct de behoefte kreeg de site weg te klikken.

6
blokhak schreef:de kleuren zijn zwart oranje. en dat zijn de huis kleuren van mijn bestaande winkel. vroeger namelijk onderdeel van blokker.
Ik ben bang dat de Blokker, zelfs je eigen winkel logo op de site een andere oranje kleur is dan de felle rode achtergrond. Met oranje is vaak niets mis. Zo vind ik de website van www.blokker.nl zelfs te kaal. Een persoonlijke smaak misschien maar er moet voldoende ruimte voor je zijn om te kunnen werken met wit, zwart en oranje.

8
Persoonlijk vind ik de kleuren zo vele malen beter. Veel vertrouwder. Ook het Blokker gevoel komt veel beter over.

Ik vind de voorpagina nog wat lang. Je kunt ver naar beneden scrollen. Ik zou een over ons pagina maken en daar wat informatie naar toe zetten dat niet op de voorpagina hoeft.

Maar gaat zeker de goede kant op!

9
Stukken beter zo... en net wat de vorige spreker zegt probeer niet te veel tekst op één pagina te zetten.

10
Maar is het niet zo dat wat op de voorpagina staat beter door google word opgenomen dan??

11
blokhak schreef:Maar is het niet zo dat wat op de voorpagina staat beter door google word opgenomen dan??
Dat is wel zo. Maar juist dan is het zaak enkel de hoofdpunten op de voorpagina te noemen zodat die extra duidelijk in het daglicht komen! De Google ads, of net iets minder belangrijke info, kun je het beste naar een andere pagina verzetten.

12
Het is de kunst een juiste balans te vinden tussen de hoeveelheid informatie voor google en de hoeveelheid informatie voor de klant.

Wat heb je aan een hoge google ranking als klanten na 1 keer page down afhaken?