De 'grote' webwinkels zijn ook niet altijd even goed

1
Bij de beoordeling van websites vallen regelmatig complimenten over de sites van de grotere winkels zoals Wehkamp of Bol.com. Dat deze grotere jongens het ook niet altijd even goed doen blijkt wel uit het volgende:
Mijn vrouw is zwanger, dus ik ben tegenwoordig een vaste bezoeker van de webshop van Prenatal. Even de laatste koopjes doen, prijzen controleren ivm de laagste prijsgarantie bij een andere zaak etc. Maar, om de site van Prenatal te bezoeken neem ik altijd een middagje vrij! Wat een verschrikkelijke site!!! Traag, zoekargumenten die niet naar behoren werken (ik wil alleen alles van Bugaboo zien!!), een winkelmandje met véél te grote regels, links die niet werken, namen op 2 verschillende manieren geschreven (Maxi Cosi, Maxi-Cosi).

Twijfel je weleens over je eigen site? Ga dan op bezoek bij de webshop van Prenatal en ervaar dat het altijd slechter kan......

Re: De 'grote' webwinkels zijn ook niet altijd even goed

2
Prenatal is ook eigenlijk een winkelketen die "ook" online is gegaan. Ze hebben daar kennelijk nog niet de juiste mensen voor gevonden.
Ik ben het wel met je eens dat grote shops niet persee goed hoeven te zijn. Pixmania (frans) bijvoorbeeld is sowieso een ramp. Aan de andere kant is bol.com heel goed bezig vind ik.

Hetzelfde, maar dan andersom geldt voor kleine webwinkels. Ik zie soms jongens van 16 die echt goede dingen aan het doen zijn en mij echt doen verbazen over wat er allemaal al mogelijk is.

Re: De 'grote' webwinkels zijn ook niet altijd even goed

4
Is nog niets vergeleken met het Rijk. Niet alleen ontdekken ze 15 jaar na dato het internet, hun websites zijn vaak buitengewoon slecht. De site van werk.nl heeft maandenlang slecht gefunctioneerd waardoor men niet goed kon zoeken. Stadskantoor Tilburg maakt er graag gewoonte van om valse openingstijden online te zetten zodat ik potverdorie 5 uur voor opening aankom (maandag) :x
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.