Re: [mazzelplein.nl] Beoordeling website

2
Ik heb naar de website gekeken. Ik denk dat het assortiment goed is. Erg veel merken en variaties. De website vind ik wat minder. Hieronder enkele puntjes die mij opvallen.

- De header is te simpel en saai naar mijn mening. Samen met de grijze achtergrond is de site daarom niet uitnodigend. Ik zou de header verbeteren en de hele site wat lichter maken.

- Producten overzicht bevat erg veel info. Teveel naar mijn mening. Als er dan wordt doorgeklikt voor "meer info" dan komt dezelfde informatie in beeld, enkel met een grotere foto. Misschien enkele punten bewaren voor de meer info pagina zodat het overzicht wat minder tekst heeft.

Daarnaast wellicht een omschrijving bij elk product plaatsen, extra foto's of info over het merk. Ik heb geen verstand van deze producten maar het lijkt mij dat er meer info te plaatsen is.

- Als ik klik op een info pagina zoals "over ons" of "voorwaarden" en daarna weer een parfum merk aanklik blijft de eerder bezochte pagina in beeld staan. Dit is wat verwarrend, zeker omdat er bij bijvoorbeeld "voorwaarden" eerst een hele lap tekst komt waardoor je het gevoel krijgt dat de pagina niet geladen wordt.

- Geen telefoonnummer op de contact pagina, wel op de keurmerk pagina. Er staan verder geen openingstijden bij.

- Verzending alleen op dinsdag en donderdag. Kan dat nog wel?? Ik zou zelf even verder kijken naar een shop waar het sneller verzonden kan worden. Stel ik bestel op donderdag avond 19:00 dan moet ik wachten tot woensdag (als TNT het pakket op tijd bezorgd) tot ik het pakket binnen heb. Het lijkt mij dat dit klanten kost.

- Alle logo's uit de rechter kolom met externe link openen in hetzelfde venster waardoor klanten van de website weggaan. Beter zou zijn deze in een apart venster te openen.

Ik hoop dat je er wat aan hebt en succes met de shop!
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.