Een van de grootste drempels die je van een potentiële klant moet winnen is vertrouwen. Daarom zijn je adresgegevens zo belangrijk. Ik zou zelf nooit zo snel iets kopen bij een webwinkel waar ik geen gegevens kan vinden.....
Dat is inderdaad waar, en ik denk ook dat ik de AV die nu in de voet staat binnenkort naar het menu aan de zijkant verplaats, dan valt dat meer in het oog.Cactus77 schreef:Ja, AV zijn de Algemene Voorwaarden. Gister zat ik achter mijn laptop, vandaag achter een pc (IE. Nu zie ik inderdaad wel alle producten. Zal wel een foutje bij mij zijn.
Een van de grootste drempels die je van een potentiële klant moet winnen is vertrouwen. Daarom zijn je adresgegevens zo belangrijk. Ik zou zelf nooit zo snel iets kopen bij een webwinkel waar ik geen gegevens kan vinden.....
Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.
Ik heb zelf geen 1024 monitors, maar ik begrijp is dat dus niet om aan te zien lijkt me op een 1024 monitor.Meesleepbeest schreef:Wordt steeds mooier
Wel is het zo dat de site op een 1024 monitor gecrunched wordt en bijvoorbeeld de 'Meer info' knoppen niet meer in 1 lijn staan.
Wellicht ook een idee om de site gewoon standaard in het midden uit te lijnen, dat past ook beter met de header.
Je header is ook niet aanklikbaar.
En inderdaad ward, ik ben nog bezig om een achtergrond afbeelding te gaan gebruiken.Ward schreef:Misschien een beetje té mooi zelfs: de omlijsting glimt en glittert nu zó hard, dat de producten daarbij in negatieve zin afsteken als mat, saai, smakeloos, onaantrekkelijk, geef het maar een naam.
Ik zou die 'geen bezorgkosten boven de 100 euro' niet daar neerzetten, dat kan verwarring veroorzaken. EN ten tweede vinden klanten het logisch dat er 'geen betalingskosten' zijn voor IDEAL en overmaken. Dus dat lijkt me nogal vanzelfsprekend.Bezorging €4.50 vanaf €100,- geen bezorgkosten
Betaalmethode:
1 Vooruitbetaling via bank (geen betalingskosten)
2 iDEAL (geen betalingskosten)
Dank je voor je feedback,Ruudd schreef:Er zitten in de winkelwagen nog wel wat verbeterpuntjes:
Ik zou die 'geen bezorgkosten boven de 100 euro' niet daar neerzetten, dat kan verwarring veroorzaken. EN ten tweede vinden klanten het logisch dat er 'geen betalingskosten' zijn voor IDEAL en overmaken. Dus dat lijkt me nogal vanzelfsprekend.Bezorging €4.50 vanaf €100,- geen bezorgkosten
Betaalmethode:
1 Vooruitbetaling via bank (geen betalingskosten)
2 iDEAL (geen betalingskosten)
Wat ik wel mis is een manier om achteraf te betalen, dat is toch wettelijk verplicht..!? er is daar volgens mij een heel groot topic over bij 'Veiligheid & Betalen'
Misschien herhaal ik wel dingen, heb niet heel je topic gelezen.
Hoi meesleepbeest,Meesleepbeest schreef:Net deed die multi-kleurige achtergrond het bij mij (nog?) niet, dat is echt veel te veel.
Tevens schuift de achtergrond niet mee op een breedbeeld monitor.
Ik zou deze wit houden of een zeer zachte tint gebruiken.
Die verkleurende menu balk is ook te veel. (te snel gekeken net en was me nog niet opgevallen)
Het zware blauw over de hele site vervangen door wit maakt het geheel vast wat frisser en zoals Ward terecht opmerkte komen de producten dan meer tot hun recht.
De term K.I.S.S. toepassen is nog niet zo verkeerd in deze
Je onderschat de meerwaarde van direct telefonisch contact met klanten. Dat is er niet slechts voor noodgevallen: het verhoogt je serviceniveau enorm en is een waardevol verkoopinstrument.Digiknal schreef:Over het e-mail adres, wanneer iemand iets besteld krijgen ze automatisch een bericht van het e-mail adres, maar bellen heb ik er bij staan in geval van nood. het is wel de bedoeling dat mensen via mail reageren, maar dan toch die mogelijkheid hebben, dus min of meer wou ik de mogelijkheid om telefonisch te reageren niet helemaal uitsluiten.