Versturen via TNTPost met 30% korting

1
Hallo,

Ik ben nieuw hier op het webwinkel weblog en zag dat er diverse vragen zijn omtrent het versturen van pakketten en de tarieven.

Als Postzegel groothandel kan ik U U postzegels aanbieden met een korting van 30% voor het versturen van U Pakketten via TNT Post.

Het basispakket of aangetekend kost U dan nog maar € 4.90

Of het nu gaat om aangetekende pakketten, onder rembours of verzendingen naar het buitenland, met mijn postzegels verstuurd U altijd goedkoper.

De manier van verzenden blijft het zelfde, ook maakt U gewoon gebruik van het Track & Trace systeem van TNT-Post.

Wij kunnen U dit aanbieden omdat er in Nederland door TNT Post nog steeds gulden- en euro postzegels vanaf 1977 geplakt mogen worden.

Wij hebben vele klanten die online verkopen en per maand honderden euro,s besparen op hun verzendingen.

Als U meer wilt weten kijk dan eens op http://www.verzendpro.nl
Groetjes Sandra

2
Ik begrijp niet helemaal hoe dit werkt? Als ik een pakket heb ga ik er mee naar het postkantoor en dan knallen ze daar er een barcode etiket op. that's it.

Iets meer uitleg misschien? :)

3
die barcode knallen ze er nu ook nog op, alleen hoe je niks af te rekenen omdat je het pakketje al gefrankeerd hebt met postzegels die je bij mij hebt gekocht.

Het scheelt je alleen 30%

Ik heb je overigens een mailtje gestuurd naar het gezelligste buurwarenhuis van Amsterdam :D
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Versturen via TNTPost met 30% korting

7
Ik gebruik deze ook. Je krijgt gewoon voor €6,75 aan postzegels maar je betaalt maar 4,73 in ons geval.

Alleen is er een maar... Track&trace zijn de TNT mensen niet verplicht om te doen. De ene op het postkantoor doet het wel, de ene met een beetje pushen en een ander gewoon niet omdat dat tegen de regels zou zijn.
Nu voor iedereen: https://webwinkelvragen.nl/. Meld je snel aan!

Re: Versturen via TNTPost met 30% korting

8
PeterPastoor schreef:Ik gebruik deze ook. Je krijgt gewoon voor €6,75 aan postzegels maar je betaalt maar 4,73 in ons geval.

Alleen is er een maar... Track&trace zijn de TNT mensen niet verplicht om te doen. De ene op het postkantoor doet het wel, de ene met een beetje pushen en een ander gewoon niet omdat dat tegen de regels zou zijn.
oh ok,nu snap ik t,vond het al zo raar dat er maar 4,73 op zou zitten.

bedankt voor de uitleg.
fijne dag verder
gr.ria

Re: Versturen via TNTPost met 30% korting

9
PeterPastoor schreef:Ik gebruik deze ook. Je krijgt gewoon voor €6,75 aan postzegels maar je betaalt maar 4,73 in ons geval.

Alleen is er een maar... Track&trace zijn de TNT mensen niet verplicht om te doen. De ene op het postkantoor doet het wel, de ene met een beetje pushen en een ander gewoon niet omdat dat tegen de regels zou zijn.
Je kunt er ook zelf een tracktrace code op plakken, zoek maar eens op de TNT site.

Laatst kreeg ik ook een pakket waar ze een verzendpro sticker op hadden geplakt. Ik moest 2 keer kijken van "wat hebben ze hier nou toch van gemaakt"... Zou er zelf nooit voor kiezen iig.
Zeke Internet Services - www.zeke.nl

Wij leveren [url=http://www.zeke.nl/webwinkels/index.html]professionele webwinkel software[/url] op maat en hosting. Kwaliteit, service en betrouwbaarheid staan bij ons voorop!