Re: Avid Carp Shop beoordelen

31
Ik reageer niet veel hier alleen nu moet ik wel... Het Duits op de site is verschrikkelijk laat daar iemand naar kijken, een Duitser verwacht van een Nederlandse shop geen perfect Duits maar de basis dingen moeten wel in orde zijn.
I came, I saw.... I got Zenned.
http://www.getzenned.nl

Re: Avid Carp Shop beoordelen

32
eentje schreef:Ik reageer niet veel hier alleen nu moet ik wel... Het Duits op de site is verschrikkelijk laat daar iemand naar kijken, een Duitser verwacht van een Nederlandse shop geen perfect Duits maar de basis dingen moeten wel in orde zijn.
Dan doel je zeker op het duits wat op de intro pagina staat. Het duits van de artikelen komt rechtstreeks van een duitse site, dus dat moet wel goed zijn.

Er wordt druk aan gewerkt om alles in goed duits te krijgen...door, jawel...een duitser :o
We zijn er bijna.....

Re: Avid Carp Shop beoordelen

33
Dan doel je zeker op het duits wat op de intro pagina staat. Het duits van de artikelen komt rechtstreeks van een duitse site, dus dat moet wel goed zijn.
Ik doel op een aantal Duitse teksten die niet kloppen...

Verder neem ik aan dat je toestemming hebt om de teksten van de Duitse site te gebruiken? Ik hoop het voor je anders krijg je binnenkort post van een advocaat met een Abmahnung... en dat word een dure grap.

Verder mist de SSL.
I came, I saw.... I got Zenned.
http://www.getzenned.nl

Re: Avid Carp Shop beoordelen

34
eentje schreef:
Dan doel je zeker op het duits wat op de intro pagina staat. Het duits van de artikelen komt rechtstreeks van een duitse site, dus dat moet wel goed zijn.
Ik doel op een aantal Duitse teksten die niet kloppen...

Verder neem ik aan dat je toestemming hebt om de teksten van de Duitse site te gebruiken? Ik hoop het voor je anders krijg je binnenkort post van een advocaat met een Abmahnung... en dat word een dure grap.

Verder mist de SSL.
Ok. Gelukkig wordt alle duitse tekst onder de loep genomen.

De duitse tekst van de artikelen is het vertaalde vanuit het engels naar het duits wat ook op de labels staat van de producten. Scheelde mij overtypen en kon het gewoon gebruiken omdat het de tekst is van het merk/artikel zelf.
We zijn er bijna.....
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.