2
wat dacht je van testimonials te plaatsen op je site: bijv.


Wij hebben laatst dit en dat gekocht bij hen en de service was fantastisch!


( zorg gewoon dat je een contact script hebt en vraag mensen of ze via daar jou een testimonial willen toezenden )
Mijn toekomstige site:
[url=http://www.breakhumor.com]Break Humor .com[/url]

3
ExtraOr schreef:wat dacht je van testimonials te plaatsen op je site: bijv.


Wij hebben laatst dit en dat gekocht bij hen en de service was fantastisch!


( zorg gewoon dat je een contact script hebt en vraag mensen of ze via daar jou een testimonial willen toezenden )
Dat is inderdaad wel een goede, maar hoe weten mensen nou of deze eerlijk zijn of niet. Het kan ook zijn dat iemand dat zelf gewoon heeft getypt en geplaatst!
Klaas Koopman - SEO Specialist & Affiliate Marketing Specialist (ook werkzaam als consultant)

4
Klaas Koopman schreef:
ExtraOr schreef:wat dacht je van testimonials te plaatsen op je site: bijv.


Wij hebben laatst dit en dat gekocht bij hen en de service was fantastisch!


( zorg gewoon dat je een contact script hebt en vraag mensen of ze via daar jou een testimonial willen toezenden )
Dat is inderdaad wel een goede, maar hoe weten mensen nou of deze eerlijk zijn of niet. Het kan ook zijn dat iemand dat zelf gewoon heeft getypt en geplaatst!
Dat weet je nooit, kan bij alles wel nep zijn, dat is iets waar je gewoon vanuit moet gaan, dat het echt is en dat het waar is.

Je kunt ook kijken naar eventuele prijzen die er te winnen zijn op het gebied van webwinkels, dat verzekerd mij altijd dat deze mensen er serieus mee bezig zijn!
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

5
Hmja ik zou wel uitkijken met die prijzen en alles. Overdaad schaadt echt. Als je teveel prijzen opnoemt komt dat echt niet professioneel over.

Wat wel zeker bijdraagt aan een stukje vertrouwen is natuurlijk ten eerste een goed verzorgde website. Ten tweede helpt zeker ook het noemen van een plek waar mensen naartoe kunnen gaan als ze klachten hebben. En dan niet alleen een emailadres. Noem een fysiek adres. Maak duidelijk wat het beleid is hierover.
_________________
Begin een winkel
rushwebwinkel.nl

6
Tegenwoordig is het geven van je fysieke adres verplicht.
Je kan ook werken aan het opbouwen van je potentiële klantenbestand. Verzin een klein weggevertje (of loterij o.i.d.) voor de bezoekers die zich voor de nieuwsbrief inschrijven. Zo bouw je een bestand op van potentiële kopers. Stuur geregeld een nieuwsbrief, zo leren mensen je beter kennen. Door dat vertrouwen krijg je meer kopers.

Ik heb hier wel wat meer informatie over:
http://www.armande.net/marketing_website.html

Hier een nieuw artikel over de nieuwe regelgeving voor webshops:
http://www.armande.net/regelgeving_internetshops.html
www.armande.net - Informatiesite over hoe je een webshop start.

7
Tsja, de beste manier is en blijft denk ik toch: laten zien waar je voor staat. Als je goede, snelle en persoonlijke service biedt en blijft bieden, is dat toch de beste manier om het vertrouwen te winnen en te houden. Je kunt wel dingen gaan weggeven, keurmerken op je site plaatsen en prijsjes winnen, maar als men dat niet terug ziet in de afhandeling van je orders, klachten en vragen, zijn als die frutsels niets waard. Toch?

8
kattig schreef:Tsja, de beste manier is en blijft denk ik toch: laten zien waar je voor staat. Als je goede, snelle en persoonlijke service biedt en blijft bieden, is dat toch de beste manier om het vertrouwen te winnen en te houden. Je kunt wel dingen gaan weggeven, keurmerken op je site plaatsen en prijsjes winnen, maar als men dat niet terug ziet in de afhandeling van je orders, klachten en vragen, zijn als die frutsels niets waard. Toch?
Probleem is dat mensen dan eerst wat gekocht moeten hebben. Natuurlijk is wat jij zegt Kattig, het meest belangrijk. Maar wat kun je nog meer doen? Met name voor mensen die nog niet iets besteld hebben over te halen?

9
Wij hebben daar de volgende maatregelen voor getroffen, die allemaal een steentje er aan toe bijdragen.

1. Webshopkeurmerk
2. Adres vermelding, met tel. nummer
3. Plaats je KvK nummer en BTW nummer op je site
4. Een showroom geopend (niet voor iedereen een optie)
5. Een Live Chat Help op de site gezet
6. Divesre betaalmogelijkheden aangeboden
7. Goede juridisch getoetste Algemene voorwaarden
8. Goede juridisch getoetste privacy policy
9: Beveilig je site met een SSL certificaat
10. En niet onbelangrijk zorg dat je site er verzorgt uit ziet (de eerste indruk is belangrijk)

Mensen

10
Ik denk dat het belangrijk is dat je klanten weten dat er mensen aan de andere kant van de website zitten. Wees persoonlijk, vertel over jezelf. Laat zien dat je niet bang bent om te laten weten dat je een echte persoon bent.
Peter Stuifzand
[url=http://stuifzandwebwinkels.nl/]Stuifzand Webwinkels[/url]

11
je kunt ook de betrouwbaarheid van je webshop verhogen door klantbeoordelingen op je website te publiceren. Dat heeft nog meer bijkomende voordelen: een hogere positie in zoekmachines, bescherming tegen het verspreiden van (negatieve)meningen op het internet en
uiteindelijk meer omzet door een hoger klantvertrouwen

Dit hoeft geen geld te kosten, want kan allemaal gratis op www.kiyoh.nl
webshops: verhoog je betrouwheid en omzet met de gratis kiyoh tool op www.kiyoh.nl

12
Openheid naar je klanten schept ook dat vertrouwen. Inderdaad ben je tegenwoordig verplicht je adres op te geven; daarnaast kan je wellicht je site ook wat persoonlijker maken, bijv. foto's van je fysieke winkel, stel jezelf voor op een pagina, of laat ook je medewerkers zien. Men heeft dan een idee met wie men zaken doet; prettiger dan een volledig anonieme winkel.
www.izitoko.nl

Voor ondernemende geesten die iets te bieden hebben!