Waarschuwing zwartmakers van je webwinkel

1
Graag wil ik alle webwinkel houders waarschuwen voor een klant die bestellingen plaatst onder valse voorwenselen, zij wil perse op een datum geleverd krijgen dat Tnt staakt, als dit niet lukt, gaat ze je uitmaken voor alles wat los en vast zit, ze scheld je uit voor alles wat niet mooi is, vervolgens gaat ze je webwinkel via forums zwart maken. De hele dag door krijg je vervelende mails van haar binnen om je maar lastig te vallen. Ze heeft ook gemeld dat ze uit is op alle "goedkope"webshoppies.
Naam is bij mij bekend.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Waarschuwing zwartmakers van je webwinkel

8
Hi dusty,

Je topic viel me op. Wil je mij die naam eens pm-en?

Ik heb toevallig ook al een enkeling gehad waar ik sterk het idee van had ze erop uit zijn om alleen maar onrust te zaaien.

Had pasgeleden tijden die TNT staking ook al iemand die via webshop keurmerk een klacht had ingediend. 1 dag te laat, hij had netjes een bevestiging gekregen met een tracking nummer. 1 dag te laat!!!!

Of iemand die zelf een verkeerd artikel had besteld, zonder het te melden zijn pakket had geretourneerd naar een verkeerd adres, en na twee dagen belde dat hij voor 12.00uur die dag zijn geld terug op zijn rekening wilde hebben anders ging hij stappen ondernemen en blablablaaa.

Sorry ik gooi gelijk mijn frustratie er even uit :lol: